Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en vildt god idé - jeg mangler bare lidt data!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg har nu, efter længere tids søgen, endelig fundet den perfekte idé til en online virksomhed. Det drejer sig om et site hvor de besøgende selv skaber indholdet omkring et overordnet emne. Mere kan jeg ikke sige....

Ved et par 100 søgninger på google, ja så findes der ikke et site som det jeg har tænkt mig at udvikle. Deres SEO er i hvert fald ikke særligt effektivt.

Jeg har derfor brug for jeres hjælp:

Hvordan undersøger jeg hvor meget der bliver søgt på et givent ord på google?

Hvilken webhost er bedst til et site der kan have, rundt regnet, 2000 besøgende om dagen?

Nogen der har en forretningsplans-skabelon specielt udarbejdet til internet virksomheder?

Jeg synes at min idé er så genial at jeg er bange for at dele den med nogen. :/ Det kan godt hindre mig i at få levet drømmen ud, men lige nu tør jeg ikke tage nogle chancer.

På forhånd tak :)

Mvh Thomas

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 12:52

Blown:
Hvordan undersøger jeg hvor meget der bliver søgt på et givent ord på google?

Google trends

Blown:
Hvilken webhost er bedst til et site der kan have, rundt regnet, 2000 besøgende om dagen?

Med et par 100 søgninger på google, ja så findes de sikkert:-)

Blown:
Nogen der har en forretningsplans-skabelon specielt udarbejdet til internet virksomheder?

Vent med den, lav hellere projektet først...

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:54

Jeg hører til kategorien af folk, der har haft glæde af at lave en forretningsplan. Den er god til at få en til at tænke nogle ting igennem, som man måske ikke lige har overvejet så grundigt. Specielt mht. undersøgelse af markedet og udarbejdelse af en markedsførings- og salgsstrategi.

Når det så er sagt, så går der ikke mere end 6 måneder, så er den ikke det papir værd den er skrevet på - groft sagt. :-) Når alt kommer til alt, så får man ikke en virksomhed op at stå ved at skrive en forretningsplan, men ved at handle. Men ved at lave planen får man som sagt tænkt nogle ting igennem og man kan også dokumentere over for andre (f.eks. banken) at man har tænkt på disse ting og gjort det benarbejde, der ligger i at få undersøgt det, der skal undersøges.

Jeg har selv ladet mig inspirere af denne:

http://www.entrepreneur.dk/Dokumenter/How_to_write_a_business_plan_dk.pdf

2 GB Gratis Online Backup på www.bzcure.dk
Be secure with bzcure.

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:45

Når der ikke findes en hjemmeside, som den du har planer om at lave, så er ofte en god ide at lave en lille test af markedet inden man går ud og bruger penge på udvikling.

Du kan se hvor meget folk søger på et bestemt ord her: https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
Det er vigtigt, at du læser alle de små tips på siden, da standard rapporterne ikke vise det man umiddelbart tror.

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Fra  Bioburn.dk - Kvalitets biopejse Skrevet kl. 19:39

Du siger at du er bange for at dele din ide, og jeg kan kun forestille mig at det er af frygt for at den bliver stjålet. Jeg kan dog kun anbefale dig at dele ideen med venner i dit netværk, da de vil hjælpe dig med at udvikle ideen. Desuden kan det være at dem du snakker med ikke deler opfattelsen af ideen som genial, hvorfor du vil få en masse konstruktiv kritik. Så et godt råd er altså altid at snakke om sin ide(men at undgå at poste den på nettet er selvfølgelig smart, da du risikerer at der er en der finder ideen god, og har evnerne til at udføre den)

Held og lykke!

Vil du gerne have mere relevant trafik? Så læs min blog om content marketing.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)