Hej derude. Jeg har nu, efter længere tids søgen, endelig fundet den perfekte idé til en online virksomhed. Det drejer sig om et site hvor de besøgende selv skaber indholdet omkring et overordnet emne. Mere kan jeg ikke sige.... Ved et par 100 søgninger på google, ja så findes der ikke et site som det jeg har tænkt mig at udvikle. Deres SEO er i hvert fald ikke særligt effektivt. Jeg har derfor brug for jeres hjælp: Hvordan undersøger jeg hvor meget der bliver søgt på et givent ord på google? Hvilken webhost er bedst til et site der kan have, rundt regnet, 2000 besøgende om dagen? Nogen der har en forretningsplans-skabelon specielt udarbejdet til internet virksomheder? Jeg synes at min idé er så genial at jeg er bange for at dele den med nogen. :/ Det kan godt hindre mig i at få levet drømmen ud, men lige nu tør jeg ikke tage nogle chancer. På forhånd tak :) Mvh Thomas |
Blown:Hvordan undersøger jeg hvor meget der bliver søgt på et givent ord på google?
Google trends
Blown:Hvilken webhost er bedst til et site der kan have, rundt regnet, 2000 besøgende om dagen?
Med et par 100 søgninger på google, ja så findes de sikkert:-)
Blown:Nogen der har en forretningsplans-skabelon specielt udarbejdet til internet virksomheder?
Vent med den, lav hellere projektet først...
Mvh
Jesper