Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du til skulte kamera og microphoner til at sætte op i et hjem?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Amino

Min svigerinde er sindsyg for at sige det mildt. Hun spiltter min bror og deres to børn ad. Jeg vil ikke til at forklare hvordan hun er osv her men hun har bla. truet min bror med at tager ungerne og skride hjem til det land hun kommer fra, hvis ikke han makker ret.

Han elsker hans unger og tør ikke at gøre noget, eller også har han bare mistet håbet og er blevet en robot og gør som der bliver sagt for at få lidt fred.

Ungerne er 10 og 3.

Nå men jeg vil gerne have overvåget huset med spion kamera og skjulte micro så man kan få syn for sagen og få det på bånd hvordan hun er. 

Men hvad koster sådan noget at sætte op og kan det sende via wifi / internettet til en pc.? Jeg bor ikke tæt på dem. Skal man have en privat-eye til det?

Jeg spørger da jeg gerne vil finde ud af om vi kunne få råd til sådan en gang overvågning. Jeg regner med at man kan leje udstyret måske?

Hvis du har forstand på dette må du gerne komme med info her i tråden.

Tak på forhånd

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 12:09

jeg kan ik sende PB til dig

men smid mig en mail på info@teamss.dk

Jeg muligvis en løsning til dig :-)

/Brian

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 16:05

Jeg har ikke forstand på det, men jeg kender spydk.dk, hvor du kan finde, det du efterlyser.

/Kjeld

Fra Kirkendrup
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 19:24

Hejsa, du kan skrive en PB eller mail til mig, med hvad du skal bruge. Jeg har flere forskellige produkter til overvågning.

Mail: rene@fynbosikring.dk

René

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)