Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en billig og god dedikeret server

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

glemte da lige at sige at enavn tager sig af driften og sørger for at serveren køre som den skal og at alt virker som det skal, du skal derfor ikke tænke så meget over om tingene virker og softwaren køre og hvad der nu ellers er. Deres support er også virkelig god og hurtig. som sagt er der rigtig mange muligheder i deres dedikerede servere.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 15:22
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Men hvilke server hardware tilbyder enavn. Den eneste (Ikke virtualle) linux server jeg kunne finde paa deres enormt forvirende website var en server baseret paa AMD K2 processor som altsaa er en chip fra 1997/1998 og ikke ligefrem hvad man har brug for hvis man vil have en dedikeret server for den extra fart :}

Som jeg ser det saa er sweet spot for server hardware lige nu noget med en dual processer/quad core(Altsaa 8 core i alt), 16GB ram maskine. Hvis du har brug for noget lignende den slags performence saa skal du koebe din egen server. Men hvis ovenstaaende maskine er for eksempel 6 gange hurtigerer end det du har brug for, saa kan det bedre betale sig at koebe en virtual host og saa ligge som 1 ud af 6 virtuelle servere paa hardware lignende ovenstaaende.

Det er rigtigt at med en virtual server deler du hardware resources med de andre brugerer, men det betyder ikke at andre brugerer kan tage dine resourcer. For du burde vaere sikret* at hvis du har koebt 1/6 (Eller 1/20 eller hvad du nu har brug for) af serveren, saa kan du ogsaa altid bruge alle de resourcer du har betalt for. 

*Burde vaere som i: Du er sikret med mindre du har koebt en virtual server hos et firma som overcomitter deres hardware, men det burde de ikke goere.

Saa det hele ender med spoergsmaalet: Har du nogle ide om hvor meget hardware du har brug for til at drive dit website? For det er i sidste ende det som afgoerer hvad der bedst kan betale sig.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 59
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 15:28

Benytter selv godaddy, mest pga. mange af mine sider er engelske, men har også nogle danske hjemmesider på den...

De er prisbillige, men det kommer selfølgelig an på hvad du skal bruge den til.

Se mere på http://www.umagestudio.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:44
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin T:

Men hvilke server hardware tilbyder enavn. Den eneste (Ikke virtualle) linux server jeg kunne finde paa deres enormt forvirende website var en server baseret paa AMD K2 processor som altsaa er en chip fra 1997/1998 og ikke ligefrem hvad man har brug for hvis man vil have en dedikeret server for den extra fart :}

At de har en forvirrende hjemmeside, har jo intet med deres servere at gøre. og den server du har fundet er sikkert bare en lille lege server som de bruger til lidt af hvert... hvad ved jeg... Jeg kan jo kun tale ud fra det jeg selv har oplevet, så ved ikke rigtig hvorfor folk mener at mit indlæg er dårligt? måske fordi jeg anbefaler noget andet. Men tvivler i hvert fald på at de køre med en så gammel processor, når de for noget tid siden fortalte at jeg nu var opgraderet til en endnu hurtigere server med den nyeste processor.

Det er vel meningen, at man skal komme med sin mening om hvad man selv synes er bedst og hvad man selv kan anbefale, eller hvad? har jeg misforstået noget?

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)