Mailhosting med synkronisering af outlook
Tilmeldt 23. Jan 06
Den innovative
Skrevet
07-12-2009 kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej med jer,
Jeg bruger one.com som hosting og er umiddelbart tilfreds.
Det jeg nu søger et tilbud på er, at få min mail hosted , så dette kan synkronires på min tlf (Nokia e71). Hertil skal bruges mail for exchange. Har 2-3 mails som jeg skal bruge. Er der nogen der kan tilbyde noget?
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Du kan også bare vælge en webhotel udbyder med IMAP understøttet :)
Svar
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Jeg vil til enhver tid anbefale en hosted exchange løsning frem for en IMAP løsning.
Kun med hosted exchange får du en ægte pushmail funktion på din mobiltelefon.
Du kan prøve Microsoft Online Services gratis i 30 dage. Priserne er rimelige, og leverandøren solid.
Svar
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Steen Lautrup
Skrevet
08-12-2009 kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
kr. 69,- pr . bruger pr. måned fra os.
Du er meget velkommen til at ringe, 70261420.
MVH
Steen
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
John Nielsen, Nielco IT :
Jeg vil til enhver tid anbefale en hosted exchange løsning frem for en IMAP løsning.
Kun med hosted exchange får du en ægte pushmail funktion på din mobiltelefon.
Du kan prøve Microsoft Online Services gratis i 30 dage. Priserne er rimelige, og leverandøren solid.
Det er ikke hel sandt. Kerio Mailserver tilbyder samme Exchange funktion. Så den har også 100% push mail.
Svar
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.