Jeg kan ikke logge ind på min pc. den kører vista og alt har indtil nu kørt fint. I dag kommer jeg hjem og prøver at logge på, men for følgende besked:
Tjenesten Tjenesten brugerprofil blev ikke logget på. Brugerprofilen kan ikke indlæses.
Hvad skal det betyde? jeg har forsøgt at genstarte maskinen, tænde som fejlsikret...
Det er ikke samme besked som kommer når man bruger forkert login.
Jeg kan ikke logge ind på min pc. den kører vista og alt har indtil nu kørt fint. I dag kommer jeg hjem og prøver at logge på, men for følgende besked:
Tjenesten Tjenesten brugerprofil blev ikke logget på. Brugerprofilen kan ikke indlæses.
Hvad skal det betyde? jeg har forsøgt at genstarte maskinen, tænde som fejlsikret...
Det er ikke samme besked som kommer når man bruger forkert login.
Håber der er nogen der kan hjælpe.
Hej,
Det lyder som om din brugerprofil er blevet ødelagt.
Er computeren logget på et domæne? Ved du, om du normalt logger på computeren som brugeren "Administrator" eller, om der er oprettet en brugerkonto til dig.
Prøv eventuelt at logge på computeren som brugeren "Administrator", hvis du normalt benytter en anden brugerkonto.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg har gendannet mit system til et tidligere tidspunkt og nu kører det igen. Hvordan undgår jeg at det sker igen om et par dage?
Et eller andet har fået din brugerprofil til at blive defekt. Jeg anbefaler, at du tjekker, om brugerprofilen er intakt nu. Ellers kan du have problemer med at logge på computeren igen om kort tid.
Tjek også gerne computeren for virus med et solidt antivirus program.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Hvis ikke brugeren ved hvilken handling, der forårsagede den ødelagte brugerprofil, ville jeg være meget tilbageholdende med at komme med den slags forudsigelser.