Jeg er lidt i tvivl om du søger råd til hvad du selv kan gøre, eller om du leder efter en virksomhed til at lave det for dig. Er det, det første som er gældende, så skal du komme med nogle flere oplysninger for at få kvalificeret hjælp :-).
Jeg er ret sikker på den kommer med en fejlmeddelse det er ret sjældent en printer ikke printe uden at fortælle med en kode eller andet hvad fejlen er.
Så det bliver ret sværtat hjælpe dig hvis ikke vi får flere info.
købte den brugt i et printerfirma for 10.000.- og de kunne ikke engang selv få den til at printe... jo en gang og det er 6 mdr siden.
Og de har været ude 4 gange for at prøve at få den til at køre, og nu orker jeg ikke mere.
Hver gang skal jeg jo tage fri for at være hjemme.
Hmm har du haft firmaet ude som ikke kunne få den til at virke Så skal du nok heller ikke regne med noget her kan, jeg ville isåfald det er muligt kræve mine penge tilbage for den printer!
Er printeren tilsluttet computeren via USB kabel, parallelt pinterkabel, eller er printeren tilsluttet dit lokale netværk via netværkskabel?
Har du installeret en printerdriver og eventuelt program fra producenten?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Er printeren tilsluttet computeren via USB kabel, parallelt pinterkabel, eller er printeren tilsluttet dit lokale netværk via netværkskabel? Har du installeret en printerdriver og eventuelt program fra producenten?
Skulle man ikke mene det firma som har solgt printeren har tjekket de ting efter 4 besøg ? /allan
Joo, det skulle man da mene. Men man skal nok ikke udelukke muligheden, selv efter 4 besøg.
Det er da før set, at der skulle "friske øjne" på en sag, før et ganske simpelt teknisk problem blev løst.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn