Hi Aminoes, Mit nye site http://www.KarriereVeninder.dk blev lanceret for lidt under 1 måned siden, og i den periode har jeg fået MANGE henvendelser fra folk, der skal have lavet et site med tilsvarende funktionaliteter, og derfor vil de gerne høre, hvem der har udviklet sitet for mig. Jeg har tidligere skrevet på Amino om processen med udvikling af portalen, og svaret til dem der skriver er, at det er 4 forskellige udviklere der har været inde over portalen, og ham der arbejder på sitet nu arbejder mere end fuld tid som lønmodtager, og kan ikke lige afsætte plus 500 timer til at udvikle en tilsvarende portal - jeg kan derfor ikke henvise dem til en bestemt udvikler, der kan hjælpe dem. Det jeg derimod kan tilbyde er en mulighed for at byde på en kopi af kildekoden til KarriereVeninder.dk og så selv videreudvikle sitet derfra. Jeg vil i denne forbindelse gerne have nogle skud fra hoften omkring, hvad jeg skal være opmærksom på i denne forbindelse, faldgrupper mv. og så hører jeg naturligvis gerne om jeres eventuelle erfaringer med videresalg af kildekoder til portaler mv. Smil Rikke |
Hej Rikke
Kan du fortælle lidt om hvad systemet kræver, indebærer mm? Er systemet lavet fra bunden? Hvad er kravene til serveren? Hvor nemt er det at integrere et andet design?
.Adam
Danmarks billigste C-map