Hej alle sammen, jeg har fået stablet en mini avis på benene, i den forbindelse søger jeg omkring 3 personer der gerne vil bruge en 30min om dagen på at skrive et par indlæg om dagens nyheder i en gategori der passer dem. Avisen ser super pro ud, og ligner noget der kan give konkurrence til selv de største i DK, men der er sku mange nyheder om dagen, og må indrømme det er mere end jeg kan klare alene. Vil du være med til at få dette nyhedsmedie på benene, og måske være med til at skabe noget stort, så er dette en mulighed for dig. Jeg regner med der skal bruges 30 min om dagen, i retur vil du modtage ejerskab i avisen.der er tale om mini artikler der er næsten overskrifts agtige, mellem 2 og 5 linjer. Ingen tvivl om at dette kan være en rigtig god deal for begge sider hvis vi kan gå hen og blive store. Indtil nu har jeg selv skrevet alle nyheder, og har den sidste uge fået små 1000 sider indekseret ret godt i google. Besøgende er overaskende store i forhold til hvor ny sitet er. smid mig en mail på bloggers@live.dk hvis du vil have mere info, eller tror dette er noget for dig. håber at høre fra jer :-)
Ps. hvis der er nogen der kender min side vil jeg sætte rigtig stor pris på at der ikke smides navn eller link. Jeg vil meget gerne sende et link til folk der vil kigge, men er bange for min side kan miste lidt af dens seriøsitet, hvis man kan se på denne tråd at (det bare er mig) der sidder og skriver artikler. på forhånd tak
|
Er det alle former for nyheder og kun nyheder. Eller er det bestemte former for nyheder og historier du vil bringe?
Dbh
Henrik V,