Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nyheds bloggere søges til ny mini avis

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen, jeg har fået stablet en mini avis på benene, i den forbindelse søger jeg omkring 3 personer der gerne vil bruge en 30min om dagen på at skrive et par indlæg om dagens nyheder i en gategori der passer dem.

Avisen ser super pro ud, og ligner noget der kan give konkurrence til selv de største i DK, men der er sku mange nyheder om dagen, og må indrømme det er mere end jeg kan klare alene.

Vil du være med til at få dette nyhedsmedie på benene, og måske være med til at skabe noget stort, så er dette en mulighed for dig.

Jeg regner med der skal bruges 30 min om dagen, i retur vil du modtage ejerskab i avisen.der er tale om mini artikler der er næsten overskrifts agtige, mellem 2 og 5 linjer.

Ingen tvivl om at dette kan være en rigtig god deal for begge sider hvis vi kan gå hen og blive store. Indtil nu har jeg selv skrevet alle nyheder, og har den sidste uge fået små 1000 sider indekseret ret godt i google. Besøgende er overaskende store i forhold til hvor ny sitet er.

smid mig en mail på bloggers@live.dk hvis du vil have mere info, eller tror dette er noget for dig.

håber at høre fra jer :-)

Ps.

hvis der er nogen der kender min side vil jeg sætte rigtig stor pris på at der ikke smides navn eller link. Jeg vil meget gerne sende et link til folk der vil kigge, men er bange for min side kan miste lidt af dens seriøsitet, hvis man kan se på denne tråd at (det bare er mig) der sidder og skriver artikler.

på forhånd tak

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 19:14

Er det alle former for nyheder og kun nyheder. Eller er det bestemte former for nyheder og historier du vil bringe?

Dbh

Henrik V,

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Tilmeldt 5. Dec 09
Skrevet kl. 19:21

Jeg har valgt at fokusere på følgende:

top nyheder ind og udand.

business

videnskab

teknologi

Der er pt to underkategorier. På udland er der en der hedder "nyheder Iran" og under teknoligi er der en der hedder "google nyheder"

Jeg mener disse to emner er så aktuelle, at de krævede en undergruppe til sig selv.

Der er som sagt tale om mini artikler, som næsten ligner overskrifter. Det er meningen man skal kunne få dagens nyheder uden at skulle læse en a4 side i hver artikel.

Ud over det har jeg bandlyst alt slader og kendis sludder. vil kun bringe de (rigtige nyheder)

Sender gerne et link på det udkast jeg har lavet, men vil ikke offentligt vise projektet frem, da jeg er bange for det vil miste lidt af den seriøsitet designet pt udviser.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 19:37

Har desværre ikke de gramastiske evner til at kunne bidrage, Men jeg glæder mig til at se resultatet.

Pøj pøj..!

Henrik V,

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:58
Tilmeldt 5. Dec 09
Skrevet kl. 21:16