Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en Ruby on Rails programmør

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er vel ikke meget mere at tilføje. :-)

Jeg leder efter en god Ruby on Rails programmør til stort projekt, og gerne i Århus.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:04

Hej Christoffer

Da vi hoster en del ruby on rails applikationer, både på webhoteller og som større serverløsninger har vi et bredt netværk af samarbejdspartnere indenfor udvikling af rails-applikationer, både store udviklingshuse og små selvstændige udviklere.

Du er velkommen til at kontakte mig med lidt mere info om opgaven, så skal jeg se om jeg kan parre dig med en eller flere relevante udviklere.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09

Hej Anders, tak for hjælpen

Undskyld det sene svar, men har været fuldt optaget på det seneste, også med præciseringen af hvad jeg har brug for.

Det jeg leder efter er mulighvis 1-2 programmører der vil være interesserede i at være med i et startup. Grundudviklingen ligger på plads. Men der skal bruges en (mulighvis en studerende) til at programmere og tilpasse scrapere og widgets, samt en top Ruby developer, der i første omgang skal programmere et geotargeted, og searchtargeted annonce-system, der også kan arbejde sammen med vores Iphone app og andre kommende apps.

Jeg kan kontaktes på ckaalund@gmail.com

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:25

Christoffer:

Ja der er vel ikke meget mere at tilføje. :-)

Jeg leder efter en god Ruby on Rails programmør til stort projekt, og gerne i Århus.

Hvad er jeres budget? Vi har lavet Ruby on Rails de sidste par år.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00

Til at starte med - cafe og cola og godt humør ;-)

Som sagt leder vi efter en, der er interesseret i at være med i et startup med stort potentiale (det siger de jo alle). Vi har dansk web launch i løbet af Januar og Iphone launch i slutningen af februar

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:34

Christoffer:

Til at starte med - cafe og cola og godt humør ;-)

Som sagt leder vi efter en, der er interesseret i at være med i et startup med stort potentiale (det siger de jo alle). Vi har dansk web launch i løbet af Januar og Iphone launch i slutningen af februar

Ja så er det ikke os. Og husk at programmører har også selv gode idéer :)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:38
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59

Rasmus Lindgren:

Ja så er det ikke os. Og husk at programmører har også selv gode idéer :)

Ja men har de teamet til at bakke det op :)

Tror også du har misforstået mig lidt, hvilket måske ikke er så underligt hvis du (jævnfør dit link) tit får tilbud fra folk med bar røv og en ide Wink

Det jeg tilbyder er lidt mere end en ide. Det er et projekt der allerede har 2 år på bagen, med web, iphone og android udviklere bag, men som på nuværende tidspunkt står overfor et større gennembrud og mangler 1-2 ruby webudviklere i Danmark (samt pr og marketings folk med mere).

Men dit indlæg/link har helt sikker fået mig til at lede gennem andre kanaler Big Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:06

Jeg tror vi alle står lige foran vores store dennembrud. Det er kun et spørgsmål om tid. Big Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)