Jeg står og skal anskaffe mig et regnskabsprogram og får delte meldinger rundt omkring fra! Jeg arbejder til dagligt på MAC, men har en PC'er også. Personligt vil jeg jo gerne have mit regnskabsprogram til at køre på MAC'en, men der findes ikke så mange muligheder, og mange siger det er klogest at have det på PC'en, fordi revisore kører PC osv... Vil det sige, at jeg ikke kan købe et MAC regnskabsprogram, hvis min revisor har PC? Eller skal jeg ud og finde en revisor som har MAC? Der ligger oftest sådan et mini revisor program med i programpakkerne, men kan en PC revisor bruge det, hvis jeg laver regnskab i MAC? Er godt klar over, at den optimale løsning nok er et online system, men ville gerne vide, om der var andre muligheder. Der skal indgå faktureringssystem i programmet.
:-) Dorthe |
Hej Dorthe
Hvis du gerne vil kunne bruge systemet på tværs af mac/pc syntes jeg det lyder som om et af de forskellige online programmer er det bedste for dig. De har alle et faktureringssystem.
Hvis du har brug for bogholder/revisor så kan det bestemt lade sig gøre at finde en der har styr på et af online systemerne, og derfor kan hjælpe dig med at bruge disse på en effektiv måde. Der er flere af disse der "hænger ud" her på Amino, så det er bare at spørge :)
Hvis dine regnskabsbehov er simple kan du overveje Simpelt Regnskab. Vores system er specifikt udviklet til freelancere og andre små virksomheder der ikke har store regnskabsbehov, og ønsker et system der kan det man har brug for og ikke for meget andet. (Jeg er en af bagmændede bag Simpelt Regnskab)
Venlig hilsen Jacob