Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med adwords

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Astcon Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

gennem det mest at et år kørt adwords kampanger på vores site og brugt vores budget hver mrd.

Har gennem længere tid brugt tid på at justere og tilpasse kampagnerne - sådan er det var så optimeret som vi nu kunne.

Fra den ene dag til den anden falder vores visniner til 0. (24/11-09)

Der var ikke fortaget ændringer (i følge loggen) på vores adword konto.

Til syneladene er det vores destinationsside kvalitet den er gal med.

Vi fandt en validerings fejl som måske kunne gøre siden vanskelig at læse for google - men den er rette for over en uge siden - uden resultat.

Vores destinationsider kan valieres XHTML 1.0 Strict

(indlæsningstiden er ok )

Vi har gjort os umage for at så mange af søgeorderne går igen på desitinations siden.

Nogen som har nogen gode ideer til hvad der kan være galt?

Freelance konsulent: Claus Lavdal

Speciale: Virksomheds start, Interim Management, projektledelse, coaching

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 20:58

Hej,

Hvad er kvalitetsresultatet på søgeordene? 

Er det over hele kontoen, at I får 0 visninger eller kun udvalgte søgeord?

Har I andre kampagner på kontoen til andre domæner, der kører? 

Umiddelbart lugter det enten af et "Google-Slap" eller en fejlet indbetaling. 

Mvh.

Andreas Lolk

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 09
Fra  Astcon Skrevet kl. 21:25

alle kampanger (vi har nok for mange) alle søgeord fra den ene dag til den anden.

og nej - vi har ikke skiftet kreditkort - det har jeg prøvet tidligere :-)

Kvalitet resultatet er 1/10 (indlæsningstid er altid OK - søgeord relevans som regl dårlig , men også nogen gang OK - Destinationssidens kvalitet altid dårlig) Kan ikke huske hvordan resultatet så ud før den 24/11 - men den har aldrig været helt god.)

og efter at hvad slået Google-Slap op - lyder det jo meget nærliggende. Vi har altid slåset med dårlig kvalitet.

Er det nok at lukke adword kontoen og starte forfra med en ny konto og nye destinations sider?

eller skal vi også skifte domain (.dk -> .org)?

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 21:52

Uden at kende til din branche og hvad du får ud af din AdWords annoncering, så ville jeg nok anbefale at læse meget op på AdWords annoncering. Et dårligt kvalitetsresultat er i mange tilfælde grundet dårlig opsætning af kampagnerne. Ellers ender I med det samme slutresultat. 

I kan også tænke på at hyre nogle professionelle til at styre eller optimere Jeres AdWords annoncering. Dette afhænger selvfølgelig af budget og branche. 

Mvh.
Andreas Lolk

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 09
Fra  Astcon Skrevet kl. 09:49

IT brancen og et lille budget.

Jeg har haft profesionelle folk på til sparing og justering.

Kan du anbefale nogen?

Vi mener selv vi er rimelig med på hvad der foregår, men det er jo helt klart ikke nok :-)

Du talt om muligheden for en google-slap - og hvis det er tilfældet kunne jeg bare se at flere opfordrede til at droppe alt og starte forfra

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 13:13

clav:

IT brancen og et lille budget.

Jeg har haft profesionelle folk på til sparing og justering.

Kan du anbefale nogen?

Vi mener selv vi er rimelig med på hvad der foregår, men det er jo helt klart ikke nok :-)

Du talt om muligheden for en google-slap - og hvis det er tilfældet kunne jeg bare se at flere opfordrede til at droppe alt og starte forfra

IT-Branchen med et lille budget. Alt efter hvor lille Jeres budget er, så kan det være svært at få det til at løbe rundt, hvis professionelle skal kigge på det. On the other hand, så kan det lige præcis være det startskud I mangler til at få det til at køre rigtigt. 

Fokuser på specifikke søgeord og hold dig væk fra de brede. Fokuser på de specifikke opgaver I udfører og fokuser på at have en høj CTR. Hvis I så stadig ikke kan få det til at virke korrekt, kan I tænke på at få nogle professionelle på sagen.

Jeg arbejder selv i branchen, så min anbefaling vil nok være meget subjektiv anlagt [:)}

Mvh.
Andreas Lolk 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 09
Fra  Astcon Skrevet kl. 20:18

Men der er vel så absolut ikke nogen grund til at blive hængende i den gamle konto mere - eller skal der bare optimeres på den eksisterenede.

vi har haft en meget lavt ctr procent (under 1%) .

heldigvis kan jeg se at vores konkurrenterer ramt af samme problem.

Tror vores nice er lidt specilet og der er mange som søgere som slet ikke ser på annoncerne (=den eneste grund til jeg selv "ser" dem er at jeg er begyndt at annoncere :-)

Derfor vil der på mange at vores søgeord være mange visninger

Men når jeg nu skriver dette kommer jeg til at tænker på at det er alle vores kampanger som er gået til 0 visninger. mere end 8 kampanger for forskellige produkter og søgeord.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)