Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logistik på freelance basis

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Humlebæk
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en nystartet freelancer med baggrund på begge sider af skrivebordet - altså både som speditør og logistikansvarlig. Jeg vil nu løse virksomheders logistikopgaver, så de kan spare på lønomk. (eller så andre medarbejdere slipper for at sidde med opgaver som ikke er deres kernekompetence). Tanken var enten at løse opgaverne hjemmefra eller i virksomheden - afhængig af opgavens indhold og omfang.

Nogen der mener det er en bæredygtig ide - og evt. nogle forslag til hvad det er folk går og mangler derude når det drejer sig om logistik og spedition??

På forhånd mange tak - og god fredag ;-)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:17

Det holder, men der er mange ting du skal have med i regnestykket, som forsikringer, marketing og så er tiderne jo ikke de bedste....

Jeg har selv samme baggrund fra en produktions virksomhed også uddannet  eksportsælger og lidt til, og arbejder på samme koncept, dog ikke freelance, det kunne være vi kunne sparre lidt sammen...

Men lige meget hvad, så er du allerede kommet langt, du har taget en beslutning og har gjort noget, det er meget mere end ,mange i disse tider...

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Humlebæk
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:57

Tak for din tilbagemelding. Jeg deltager pt. i erhverv.net iværksætterkursus, som gerne skulle ruste mig til at starte op med al basal viden - og lidt til ;-) Det er meget lærerigt og giver ikke mindst endnu mere blod på tanden i forhold til at kaste sig ud som selvstændig :-)

Og en sparringspartner er ALTID velkommen!!

Caroline

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 13:21

Måske kan http://logistikforum.org være til inspiration.

Venlig hilsen.

Grzegorz Nowak, cand.merc.logistik.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)