Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til 100.000 kr. - er de penge givet godt ud?

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Projektet er fra starten af tænkt 100% kommercielt,...

Som teknikere har vi sejret ad helvedes til, det er lykkedes os at få kunderne til at havde fokus på indholdsstyrings systemer, istedet for indhold. Og det er synd for kunderne, for det er nemlig indhold det hele handler om.

... for det er nemlig indhold det hele handler om

Hvis sitet udelukkende skal se spændende ud, når man ringer en hoteldirektør op og ellers fortæller en masse og guider ham igennem de flotte billeder med "bramfri statements" så skal det nok gå alt sammen.

Men hvis hoteldirektøren ikke "har tid" til en "guided tour"; men skal til at tænke selv, så må jeg som marketingmand sige, at hjemmesiden ikke holder, hvis formålet er at få konverteret så mange besøgende som muligt til kunder.

Grunden til, at jeg ikke har påtalt det så klart tidligere er:

• at jeg fik et indtryk af, at hjemmesiden slet ikke var færdig endnu
  • at mange andre hjemmesider er i samme tilstand - så dette er ikke en personlig kritik.
  • at andre allerede har påtalt en række mangler - der er ingen grund til at gentage dem selv om jeg er enig med dem
  • at der er så mange ting, der bør diskuteres, at det vil være en alt for stor opgave gratis at grave sig igennem hele hjemmesiden her på Amino.

Martin Bech har gjort en stor indsats i at tage nogle af områderne herinde; men tro mig, der er altså kun toppen af isbjerget.

Din fokus er på programmering og jeg forventer ikke, at du kan se de problemområder som jeg har trænet i årevis med at identificere. Det ville ikke være rimeligt Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:14

Hejsa,

Det ser spændende ud. Her får du mine umiddelbare inputs:

Jeg ville passe på med de meget dominerende referencer på siden, da jeg bliver lidt mistroisk pga. behovet for at overbevise mig. Jeg ville erstatte nyhedssiden med en blog, så besøgende kan kommentere på nyheder (kommentarer er gode).

Derudover ville jeg sætte et feedback system op (se UserVoice og GetSatisfaction), hvor eksisterende og potentielle kunder vil kunne bidrage med idéer til features, rapportere bugs osv. så I skaber et fællesskab, hvor I signalerer at I lytter til jeres brugere. Hvis jeg var i hotelbranchen ville jeg elske let at kunne påvirke udviklingen af det system jeg anvender hele dagen.

(under funktioner viser I både en ny og gammel MacBook på billederne)

Held og lykke med det

Hilsen Aleksander

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 09:18

Hej Flemming

Jeg giver nogle af de andre ret... Mellem 10 og 20.000 synes jeg ville være en lidt mere fair pris for en løsning som denne.

Designet er godt og siden fungerer godt, men jeg synes der mangler en del både designmæssigt og funktionsmæssigt, før den kan tilnærme sig en værdi af 100.000 kr.

Alt i alt en rigtig god side, men desværre (i min verden), ikke helt pengene værd :/

Mvh
Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:46

Steffen Nørgaard Andersen:

Jeg giver nogle af de andre ret... Mellem 10 og 20.000 synes jeg ville være en lidt mere fair pris for en løsning som denne.

Designet er godt og siden fungerer godt, men jeg synes der mangler en del både designmæssigt og funktionsmæssigt, før den kan tilnærme sig en værdi af 100.000 kr.

Alt i alt en rigtig god side, men desværre (i min verden), ikke helt pengene værd :/

Igen..... Tekster og billeder har kostet  50.000 som man kan se hvis man læser tilbage i tråden ;)

Men jeg vil hellere give 100k for en side der får 110k hjem end 10k for en side der intet får hjem. Så om det er for meget er kun noget man kan se på længere sigt end at fokusere på det her og nu.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 09:58

Niels:

Steffen Nørgaard Andersen:

Igen..... Tekster og billeder har kostet  50.000 som man kan se hvis man læser tilbage i tråden ;)

Men jeg vil hellere give 100k for en side der får 110k hjem end 10k for en side der intet får hjem. Så om det er for meget er kun noget man kan se på længere sigt end at fokusere på det her og nu.

My bad - Jeg kommenterede det udelukkende ud fra designet og funktionaliteten af siden :)

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 08:05

Det tekniske vil jeg ikke kommentere på.

Om jeg synes siden er 100.000 kr. værd? På ingen mulig måde. Det lyder fuldstændig oppustet og jeg ser umiddelbart ingen sammenhæng mellem prisen og det produkt, du har fået.

At der er betalt 50.000 kr. for billeder og tekst er det rene galimatias. Jeg har leveret et tilsvarende produkt til et par iværksættere for 500 kr. og i et andet tilfælde, en parfume til 439 kr.

Jeg håber udviklerne, fotografen og tekstforfatteren kan sove om natten. Det ville jeg ikke kunne, hvis din side var et produkt, jeg havde leveret.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:00

BZR:
At der er betalt 50.000 kr. for billeder og tekst er det rene galimatias. Jeg har leveret et tilsvarende produkt til et par iværksættere for 500 kr. og i et andet tilfælde, en parfume til 439 kr.

Må vi ikke se det du har lavet?
Kunne da være spændende at se hvad du kan for 500 som andre skal bruge mange mange flere timer på...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:02

BZR:

Jeg har leveret et tilsvarende produkt til et par iværksættere for 500 kr. og i et andet tilfælde, en parfume til 439 kr.

Dette er et typisk eksempel på een af de ankepunkter jeg er kommet med omkring hjemmesiden:

Kommer du med et statement som:

"Den mest innovative hotelsoftware til dato" eller ovenstående citerede påstand uden at underbygge dem meget, meget præcist, så opnår du kun een ting:

Læseren tænker: "Yeah, right" og forlader hjemmesiden uden at gide læse mere.

Dette er blot een af de mange kommunikationsfejl der desværre er på hjemmesiden.

Jeg vil, lige som Nicolai, også meget gerne se, hvad du kan leve af at levere i samme kvalitet til 500 kr, BZR.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:08

BZR:

Tak for dagens grin... Du kan overhovedet ikke sammenligne alle de billeder og tekster der er lavet for 50.000 mod en parfume til 439 kr.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 09:14

Nicolai Lønne:

BZR:

Må vi ikke se det du har lavet?
Kunne da være spændende at se hvad du kan for 500 som andre skal bruge mange mange flere timer på...

Jeg brugte mig selv som eksempel for at illustrere, at det kan gøres langt, langt billigere.

Jeg har bl.a. arbejdet med http://onlineparfume.dk/information.php?info_id=6http://onlineparfume.dk/information.php?info_id=4http://onlineparfume.dk/conditions.php m.v.

Mit arbejde er ikke direkte sammenligneligt med teksterne på redcarpetsoftware, for projektet er alt andet lige større, end noget jeg har arbejdet med indtil nu. Desuden er det to forskellige produkter, der skal sælges.

Kvalitetsmæssigt synes jeg ikke der er nogen forskel, hvis man sammenligner enkelte tekster. Hvis jeg valgte et projekt i den størrelsesorden, kunne jeg selvfølgelig ikke gøre det for 500 - men jeg ville heller ikke tage et beløb i den størrelsesorden, som RCS har betalt. 

Synes du selv prisen lyder rimelig?

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)