... for det er nemlig indhold det hele handler om Hvis sitet udelukkende skal se spændende ud, når man ringer en hoteldirektør op og ellers fortæller en masse og guider ham igennem de flotte billeder med "bramfri statements" så skal det nok gå alt sammen. Men hvis hoteldirektøren ikke "har tid" til en "guided tour"; men skal til at tænke selv, så må jeg som marketingmand sige, at hjemmesiden ikke holder, hvis formålet er at få konverteret så mange besøgende som muligt til kunder. Grunden til, at jeg ikke har påtalt det så klart tidligere er:
Martin Bech har gjort en stor indsats i at tage nogle af områderne herinde; men tro mig, der er altså kun toppen af isbjerget. Din fokus er på programmering og jeg forventer ikke, at du kan se de problemområder som jeg har trænet i årevis med at identificere. Det ville ikke være rimeligt Venlig hilsen, Christian |
Hejsa,
Det ser spændende ud. Her får du mine umiddelbare inputs:
Jeg ville passe på med de meget dominerende referencer på siden, da jeg bliver lidt mistroisk pga. behovet for at overbevise mig. Jeg ville erstatte nyhedssiden med en blog, så besøgende kan kommentere på nyheder (kommentarer er gode).
Derudover ville jeg sætte et feedback system op (se UserVoice og GetSatisfaction), hvor eksisterende og potentielle kunder vil kunne bidrage med idéer til features, rapportere bugs osv. så I skaber et fællesskab, hvor I signalerer at I lytter til jeres brugere. Hvis jeg var i hotelbranchen ville jeg elske let at kunne påvirke udviklingen af det system jeg anvender hele dagen.
(under funktioner viser I både en ny og gammel MacBook på billederne)
Held og lykke med det
Hilsen Aleksander