Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Bank A/S, eller hvad den nu skal hedde!

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Lad mig lige præcisser et par ting i debatten.

Den ”Pengekasse” jeg gerne ser oprettet, og som klart skal opperer på et højt etisk stade, skal udfylde et hul, hvor det etablerede system ikke fungerer.

Jeg ser en pengetank der griber de projekter, der af den ene eller anden grund tabes af det etablerede finanssystem. Projekter og små virksomheder der med tilførsel af rådgivning af den en eller anden art i en korttere eller længere periode og/eller gennem en rekonstruktion kapital mæssigt kan videreføres som en sund og velfungerende virksomhed.

Årsagerne til at en virksomhed ender i den slags situationer er mangeartede, men det etablerede system ses i mange tilfælde ikke at kunne takle disse situationer og der tages ikke i tilstrækkeligt omfang hensyn til den eller de der har startet disse virksomheder.

Nu ved jeg, at der vil sidde nogen og sige at de ikke har været dygtige nok og det er ok at det så går på denne måde, men der i er jeg ikke enig. Et utal af disse burde være reddet og kunne være reddet såfremt der havde været lidt mindre ”jantelov” i den finansielle verden.

Men korrekt er det at tilførslen af rådgivning ofte vil tilføre disse virksomheder bredere forståelse af de utallige aspekter det føre med sig at drive en virksomhed og mange virksomhedsejere erkender det ikke før de står med ryggen mod muren, så lad os da opbygge den mellemfinansering der skal til for at nå det sidste stykke.

Af de indlæg der har været indtil nu, finder jeg at det burde være muligt at finde en håndfuld der har kapacitet og indsigt nok til at skabe det teoretiske fundamentet.

Jeg selv vil gerne ofre noget tid på projektet, men dermed har jeg ikke sagt at jeg er filantropist på heltid.

 

Mvh
BVT

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 59
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideén er rigtig god og da klart noget jeg vil støtte op om hvis det bliver aktuelt, men tvivler som visse andre på at det er realistisk få ideén ud i livet.

Se mere på http://www.umagestudio.dk

Fra 7200 grindsted
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

super ide' jeg skal nok melde mig som den første kunde Big Smile

Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja har nu været selvstændig i snart 2 år (entreprenør) og kan se hvor svært det er at komme i gang, havde det ik været for gode kontakter var det ikke gået, jeg udlejer pt mig selv, da jeg ik kan låne til finansering af maskiner hos banken og det er på trods af at jeg har arbejdet stort set fast hele tiden og indtægten har været større end da jeg var lønmodtager...

Nå men ik noget tudBig Smile jeg er helt sikkert med på at støtte sådan et projekt, så andre måske nemmere kan komme i gang også gerne lidt mere for min skyld,jeg er træt af at alle pampere har nemmere vd at komme til bankens penge end os der virkelig prøver at arbejde for dem

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

det ska ikk være en bank--det ska være en fond.....en bank vil ikke blive realiseret, too much bøvl...Smile

Fra Albertslund
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mukihed for at skaffer de forste milloneuro.

med den concept de har, jeg tror at de kan lad sig gør. kontakt mig, og vi taler sammen om vordan kan vi sætte dette her i liv.

Mvh. Daniel

gonvasb@yahoo.dk

mob. 24249097

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

daurelio:

Jeg har mukihed for at skaffer de forste milloneuro.

Tak for dine tilbud.
Jeg opfordrer dig til at fortælle mere om dig selv, og hvad du forventer at få ud af at bidrage med en så relativ velvillig pengekasse.

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 04:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor fx en Amino Bank skulle blive anderledes end andre banker, og samtidig ser jeg allerede en masse slagsmål mellem en masse aminoer, der vil være bestyrelsesmedlemmer, direktører og hvad ved jeg, og så kommer der alle de aminoer, som vil låne penge.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 04:58
Hvor mange stjerner giver du? :

HVORFOR I AL VERDEN BLIVER MIT INDLÆG SAT IND, SOM DET ER MIICHAEL, DER HAR LAVET DEM???

HILSEN, ROBERT KRONBERG

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 05:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver igen under mit eget profilnavn:

Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor fx en Amino Bank skulle blive anderledes end andre banker, og samtidig ser jeg allerede en masse slagsmål mellem en masse aminoer, der vil være bestyrelsesmedlemmer, direktører og hvad ved jeg, og så kommer der alle de aminoer, som vil låne penge.

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)