OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
www.hol.dk (hardwareonline) der bliver handlet en del hardware, priser er "hårde"/lave og om målgruppen er "den helt rigtige", tja.. tør ikke sige det. Men det folk der ved nummerne står for. :-)
Problemet med at sælge disse er at det man som sådan kan bruge til noget, ikke sælges sammen med, nemlig selve SAN'et med diske. Vil tro at de færreste kan bruge switche og adaptere alene...
Hvis du har storage system incl. diske, så kunne jeg godt være interesseret.
Problemet med at sælge disse er at det man som sådan kan bruge til noget, ikke sælges sammen med, nemlig selve SAN'et med diske. Vil tro at de færreste kan bruge switche og adaptere alene...
Hvis du har storage system incl. diske, så kunne jeg godt være interesseret.
Jeg vil sige at det er lidt for speciel hardware til at du skal regne med at finde en køber herinde.
Som andre også har foreslået omkring dine IBM-servere, så prøv at sætte dem til salg på Amino auktionerne. Men jeg er dog meget i tvivl om hvor vidt du vil komme af med dem - også selvom du halverer prisen.
Det er trods alt de færreste som interesse i disse og dem som allerede har et system de passer til her nok ikke den store interesse i at have nogle adaptere liggende på hylden som reserve.