Hej SEO eksperter Nu har jeg kigget en del på Thansen.dk og noget der undrer mig er at det slet ikke er muligt at finde nogle af Thansens produkter på fx google.com og som linker direkte til produktet på deres website. Hvis deres site var SEO, ville deres salg på websitet jo eksplodere, især når man tænker på at de har omkring 200.000 produkter. Måske satser de mere på deres fysiske forretninger, men mon ikke de fysiske forretninger også ville få et godt nyk op af, hvis de havde ordentlig SEO. Er der nogen der kan komme med en forklaring på hvorfor deres produkter overhovedet ikke er mulige at finde på google.com og hvad kan ideen være i at så stor en virksomhed ikke har fået lavet ordentlig SEO?? På forhånd tak Kim Sand Sørensen |
Thansen.dk og SEO?! hvorfor kan man ikke finde deres produkter i søgemaskinerne?
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
Ja det virker på mig tåbeligt ikke at få lavet ordentligt SEO. Og især tåbeligt når man har et site der er så stort og med så mange produkter, det ville sikkert give dem flere tusinde ekstra besøgende på deres site om dagen hvis deres site var optimeret, så det giver ingen meningen set fra min side af. >>Demib, kan du forklare hvorfor man SLET ikke kan finde deres produkter? man skulle da mene at man kunne finde dem, men af en eller anden grund må søgemaskinerne jo slet ikke komme ind på de enkelte produkt sider og indexere dem? er det fordi de bruger java eller lignende i deres menu? Dvs de burde enkelt bare lave et sitemap som søgemaskinerne kunne bruge til at finde de enkelte produkter? |
|
hehe, ja du har ret. De er også lidt en konkurrent til mig, så det ville være dumt at give dem alle de gyldne råd her. Det var egentligt også mest ment som et råd til mig selv, da jeg jo meget gerne vil vide hvilke fejl de har begået, så jeg ikke selv begår dem, for EN kæmpe fejl må de da have begået siden produkterne overhovedet ikke indekseres. Kan se at de ikke bruger fx produktnavn osv som titel men det burde ikke være nok til at udelukke dem i indekseringen. En ting jeg kunne forestille mig var at det er pga af selve URL''en til produktet som er et stort problem for google? Giv mig et hint, er det i den retning? Et er hvis de blev vist i søgeresultaterne, men langt nede af listen så kunne der være masser af ting galt, men at de SLET ikke listes er jeg lidt uforstående over for. Mvh Kim Sand Sørensen |
<META NAME="msnbot" CONTENT="index,nofollow"> <META NAME="googlebot" CONTENT="index,nofollow"> <META NAME="Robots" CONTENT="index,nofollow"> De har altså selv bedt om det, af uransaglige årsager.... /anders raketmedie.dk |
|
Er der nogen der sender Martin Thorborgs E-Pusher Light til staklen der har fundet på det - og laver den cc til chefen... Vedkommende burde trækkes i løn. /anders raketmedie.dk |
|
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)