Hmm, der er også forskel på folk skal du huske;)
Jeg gør rent for mine forældre, og de er ret glade for det, min far siger at det er rigtig dejligt at komme hjem til et helt rent hus. Og hvis man har et firma, er indgangsvinklen til rengøringen en helt anden - man gør det lige en tand bedre for at holde på kunden. Det er ihvertfald den opfattelse jeg ville have. |
Equinoxe:min far siger at det er rigtig dejligt at komme hjem til et helt rent hus.
Ok, så din far roser dig? Ja men det er nok ikke helt nok til at overbevise kommende kunder... Det er sjældent set på referencelisten at man opgiver sin far.
Equinoxe:Og hvis man har et firma, er indgangsvinklen til rengøringen en helt anden - man gør det lige en tand bedre for at holde på kunden.
Lige meget hvor stort firmaet er eller hvor sød og rar din far er. Så er det ikke mange der lukker en ung mand ind for at gøre rent... Det ligger ligesom ikke i generne for en ung mand at gøre dejligt rent i et fremmed hjem.
Men klø på. Jeg ville bare give dig lidt input fra en der har det inde på livet og med mange vennepar der også har det inde på livet. Vi stemmer i med samlet stemme. Vi vil have en erfaren prober dame der ved hvad rent er. Ikke en ung pige på 15 og slet ikke en ung mand...
Hvis du gerne vil gøre rent, så tror jeg hellere du skulle sigte på kontorer. Der er kravene jo ikke så høje til rengøringen som i et privat hjem..
Mvh
Jesper