Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studerende med virksomhed - Rengøring af folks hjem?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, der er også forskel på folk skal du huske;)

Jeg gør rent for mine forældre, og de er ret glade for det, min far siger at det er rigtig dejligt at komme hjem til et helt rent hus.

Og hvis man har et firma, er indgangsvinklen til rengøringen en helt anden - man gør det lige en tand bedre for at holde på kunden.

Det er ihvertfald den opfattelse jeg ville have.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 12:54

Equinoxe:
min far siger at det er rigtig dejligt at komme hjem til et helt rent hus.

Ok, så din far roser dig? Ja men det er nok ikke helt nok til at overbevise kommende kunder... Det er sjældent set på referencelisten at man opgiver sin far.

Equinoxe:
Og hvis man har et firma, er indgangsvinklen til rengøringen en helt anden - man gør det lige en tand bedre for at holde på kunden.

Lige meget hvor stort firmaet er eller hvor sød og rar din far er. Så er det ikke mange der lukker en ung mand ind for at gøre rent... Det ligger ligesom ikke i generne for en ung mand at gøre dejligt rent i et fremmed hjem.

Men klø på. Jeg ville bare give dig lidt input fra en der har det inde på livet og med mange vennepar der også har det inde på livet. Vi stemmer i med samlet stemme. Vi vil have en erfaren prober dame der ved hvad rent er. Ikke en ung pige på 15 og slet ikke en ung mand...

Hvis du gerne vil gøre rent, så tror jeg hellere du skulle sigte på kontorer. Der er kravene jo ikke så høje til rengøringen som i et privat hjem..

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Skrevet kl. 13:03

Haha nej du misforstår mig, du hænger mig jo ud som fars dreng!

Det var slet ikke der jeg ville hen, hvis man gør ordentligt rent er det jo ligemeget om det er en ung pige på 15, eller en gammel dame.

Kig lige på det fra den 2 side af, en dame der har gjort rent i 25 år, gør det ikke ligeså grundigt som en nystartet ung fyr.

Der er utallige eksempler på folk, som ikke gør deres arbejde ordentligt, lægesjusk er een af dem, netop fordi at holdningen er "jeg gider ikke det her job mere" eller "jeg er underbetalt", 2 påstulater som jeg som selvstændig vil undgå :)

Folk der har sit eget enkeltmandsfirma kæmper mere for tingene, og det er jeg overbevist om at jeg gør.

Man skal bare gøre sit arbejde ordentligt, og så kommer kunderne.

Men ja, til at starte med var ideen også at gøre rent for mine forældres venner osv, altså folk der kender mig.

Dermed kommer man længere ud i lagene, og firmaer kunne man således også rengøre.

Det kunne være din kone/kæreste en dag hyrede mig ;)?

haha :)

Men tak for inputs, dem tager jeg ihvertfald med i bagagen :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:06

Hej

Hvilken retning læser du på DTU?

Kunne det ikke være en mulighed at få et fritidsjob der er studierelevant?

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Skrevet kl. 13:07

Jeg læser maskiningeniør?

Tjah, det kommer da an på jobbet :)?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:21

Hej

Jeg har ikke noget at tilbyde dig, er i en helt anden branche, var bare ment som forslag.

Men nu studerer du jo tæt på Lyngby StorCenter og området deromkring med meget aktivt handelsmiljø.

Kunne det derfor ikke være en idé, at du laver en A4 flyer og deler rundt til samtlige butikker i området og samtidig skriver til personaleafdelingerne i de større kæder som Magasin etc?

Du kunne måske endda være heldig at få en af de flinke Aminoer til at hjælpe dig med at sætte den op så den var relevant og indbydende.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Skrevet kl. 13:37

Det er skam rigtigt, sikke en god ide :)

Jeg vil dog nok først oprette firmaet i det nye år, men det var fx en måde at gøre det på :)

Tak for det :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:37

Vedr. priser, fandt jeg lige den gamle tråd.

Der tilbyder MP rengøring til private for 125 i timen ( ex moms) .

Vil mene at du skal ligge under et proff. firma , så 180-200 i timen tror jeg ikke du skal regne med.

Hvad får en stakkels kasse medarbejder i Rema eller Aldi ? 90-100 kr. eller deromkring.

Mvh

Jesper

Fra Værløse
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:42

Hej, jeg har med interesse læst din tråd.

Jeg går selv med et behov for rengøring, men er heller ikke vild med ideen om at engagere en vildt fremmed. Hvis en af mine venner og bekendte derimod havde gode erfaringer med en person, var prisen mindre vigtig.

Mit råd til dig er derfor, at få dig nogle referencer og gøre et godt stykke arbejde, så skal resten nok komme af sig selv.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)