Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino - En tidsdræber :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Er fortsat forholdsvis ny her på Amino, men kigge ofte forbi.

Dog syntes jeg at ved stort set hvert eneste besøg bruger jeg væsenligt mere tid end afsat hertil. Tit og ofte oplever jeg at minutterne bliver til timer, og så er den formiddag gået (det VAR ellers planen at jeg skulle have nået noget andet).   Big Smile

Men der ER altså så mange interessante tråde at følge med i, og ind imellem et godt gammeldaws grin, og så bliver man jo også klogere af at høre andres erfaringer.

Hvad siger I andre?

Er det kun mig, der oplever at Amino "stjæler" tiden ???

Men selvom Amino er en tids-dræber, så bliver jeg nok ved med at besøge siden. Den er SUPER !!!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:15

Hej Alex

Jeg kunne ikke være mere enig.

Netværk, samarbejde og vidensdeling er det, som jeg bruger Amino til. Her er en verden af gratis info og hjælpsomme mennesker, som man ikke finder andre steder.

God dag til dig og alle andre Amino'er!

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:30

Jeg vil ik kalde det en tidsdræber, men nærmere en tidssluger. Man får jo forhåbentlig brug for lidt af alt den viden, man kan suge til sig. Og så er det vel ik spild af tid, det er måske bare en lidt mere langsigtet tidsinvestering!

Dertil kommer at man kan netværke og udveksle erfaringer med en masse dygtige og spændende folk!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:22

Amino er en tidsGIVER.

Det ville tage uoverskueligt lang tid at indhente den samme viden andre steder.

mvh Hans

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:29

Ja jeg vil sige at jeg havde glemt hvor meget tid man faktisk bruger på at besvare spørgsmål af den ene eller den anden type. det er ikke en dårlig ting når man godt kan li at hjælpe andre. så jeg ville nok også kalde det en tidssluger og ikke en tidsdræber :)

Jeg kunne dog godt savne noget som er mere af teknisk karakter (herunder fx PHP, Mysql, Javascript osv), så man både havde det ene og det andet samlet på en side. i stedte for at man skal være å flere sider. ved godt at det ikke har så meget med iværksætteri at gøre, men kunne være Cool.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:16

Fashion-Seller:

Jeg vil ik kalde det en tidsdræber, men nærmere en tidssluger. Man får jo forhåbentlig brug for lidt af alt den viden, man kan suge til sig. Og så er det vel ik spild af tid, det er måske bare en lidt mere langsigtet tidsinvestering!

Du har ret - "Tidssluger" ER et bedre ord, da "Tidsdræber" kan lyde som om at man bare skal have tiden til at gå, og sådan er det jo slet ikke Wink

Men mange gange skal man bare "lige" ind og se om nogen har svaret på ens indlæg, og så har man brugt en time (eller to) inden man ser sig om, fordi der er så meget at følge med i :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)