Hej Amino'er, Nogen der ved hvor man kan tage eller købe produkt billeder af mobiler, også nye mobiler? - Christopher Roelann
|
Bump, ingen der har nogen svar :=)
Hej Amino'er, Nogen der ved hvor man kan tage eller købe produkt billeder af mobiler, også nye mobiler? - Christopher Roelann
|
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Bump, ingen der har nogen svar :=) |
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Må man godt tage billeder af producenternes mobiler fra deres hjemmeside? :) |
Da jeg arbejdede for et reklamebureau, vi havde mange teleselskaber som kunder, de havde billedbanker med tonsvis af flotte billeder i høj dpi.
HELD OG LYKKE Nicklas
|
Alle fotos er copyrightede - også selvom det ikke står på dem. Det vil sige, med mindre der decideret står på/ved billedet at du må bruge det, så skal du spørge først. Hvis det er fotos til brug for anmeldelser eller lign. vil der nok ikke være problemer med at få lov, men det kommer jo an på hvad du vil gøre med dem, men tag kontakt til firmaerne og hør om du kan få adgang til en evt. presseside, alternativt om de kan maile dig fotos. Alternativet til det er naturligvis at få taget fotos af dem selv, det gør du så hos en fotograf - helst alle sammen på en gang så man kan lave en standard opstilling og så bare skifte telefonen. Så ser alle fotosne også ens ud, hvilket er pænest hvis de skal præsenteres sammen. Man kan naturligvis også fotografere alle mobilerne i et billede, hvis det er det man ønsker - det kommer jo an på hvad du skal bruge dem til. /jesperfg |
Tak for svarene, alle sammen. Har fundet frem til hvad jeg skal bruge nu :) - Christopher roelann |
Det er lavet som en fri service til den salgs ting, reklamer, shops, butikker osv.
Så gå du bare til den Christopher ;) |
Hvorfor bruge et hav af penge på at få taget dem selv, når de disse produktbilleder på fx. nokia hjemmeside er rigtig flotte. |
Hvis man kan bruge deres billeder skal man da gøre det, jeg siger heller ikke andet - MEN - nogle gange har de jo ikke fotos der passer til hvad man gerne vil vise - hvis man nu fx gerne vil vise telefoner fra flere forskellige leverandører på samme foto ... så får man nok brug for selv at tage det :) og ja - mange har billeder liggende til at pressen kan bruge dem - det betyder ikke at de accepterer AL brug af fotosne, der står typisk regler for hvordan man skal forholde sig, og det er langt fra alle firmaer som bare stiller fotos til rådighed - ofte skal man lige "accepteres" af virksomheden så de ved hvad deres fotos bruges til - ikke at det behøver at være svært :) |