Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg overtage domænet?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidtsporgsmål:

Jeg går ud fra at trademark og patent er det samme, da jeg ellers ikke ved hvad du mener.

Så går du ud fra noget helt forkert! For Trademark/varemærkebeskyttelse, er noget du kan få på navne, men patent er noget du kan få på fysiske opfindelser og ideer. Har intet med hinanden at gøre!

Lidtsporgsmål:

Jeg bestemmer ikke noget, det lader jeg loven om. Men 2 år siden, og når jeg kan få bedre udbytte af domænet, synes jeg er på grænsen. Tilbød dem også et valgfrit nyt domæne, så de kunne bibeholde deres side.

2 år og? Hvorfor skal du bestemme, hvornår en familie side skal opdateres og hvordan? Hvis de bruger den, som et vindue ud af til, så er det vel fair nok. Kan ik se hvorfor du overhovedet skal blande dig i den slags?

Lidtsporgsmål:

Men tak for det positive svar, måske jeg bare skulle holde mig fra Amino hvis det er tonen!

Hvis du ik kan tåle at få et direkte svar, som ik giver dig ret eller klapper din på skulderen, så skal du ik spørge. Din måde hvorpå du vil overtage og bestemme over andres familiesider, er og bliver bare usmagelig...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:02

Lidtsporgsmål:

Mikael christiansen:

Lidtsporgsmål:

Mikael christiansen:

Lidtsporgsmål:

Tusind tak for en masse hurtige svar.

Problemet er også at navnet med stort set alle andre TDL'er er optaget. Det er kun 2 eller noget i den stil der ledige, og en af dem er X.my.uk, hvilket ikke er vildt fedt. Så det må nok blive Xaps.dk.

Men ja, som jeg også skriver vil jeg helst ikke tvinge det fra ham.

Jeg har set sagen om Orango, utrolig massiv linkbuilding som de har fået lavet :)

Jeg må prøve at kontakte ham igen, fordi som I også siger, så har alt vel en pris :)

Du må have misforstået noget ?

Det er kun domæne hajer der har en pris på domæner , så alt har ikke en pris , du skal læse denne sag at han sagde nej tak til 500 kr.

Han ville gerne sælge med til højere pris , du må ikke sælge danske domæner , dette er  imod dansk domæne lovgivning

https://www.dk-hostmaster.dk/fileadmin/filer/pdf/generelle_vilkaar/generelle_vilkaar_DK04.pdf

Du må ikke have læst hele tråden. Det er en eller to andre i tråden, der skriver at alt har en pris.. Det kan jo godt være han ikke er indstillet på at sælge, men så længe at han ikke siger han vil have mere er det jo lovligt. Hvis jeg byder 5.000 kr. og han siger ja, så er det jo lovligt nok.

Vidste du mener det ok , kan du gøre ligesom orango.dk skriver til ham du tilbyder 500 kr. i stedet for . vidste du er heldig siger han nej og han siger han gerne vil sælge , med vil have meget mere , og du skrive til domæneklagenævnte og får overdraget domænet gratis ,jeg synes dog mere det ligner en fælle vidste folk ikke kender domænelovning.

for jeg vil aldrig skriv til andre folk om de ønsker at sælge for ingen med god samvittighed overtræder dansklovning.

Fakta er alt har ikke en pris , alle vil ikke sælge , det er imod dansk domæne lovgivning , længere er den ikke.

Det skal du ikke diskutere med mig, det var nogle andre fra Amino der skrev at alt havde en pris :) Jeg giver dem bare ret. Og jo, alt har en pris. Tilbyder jeg ham en million kroner, så tror jeg da nok de fleste vil sælge domænet. Uanset hvor meget linkbuilding der er lavet :)

Skriv til ham ikke alle dansker overholder dansk domænelovning , der er alle mulig folk i Danmark nogle der laver lidt skattesnyd der er mange ting der ulovligt og alle enhver kan jo selv bestemme hvad de vil .

Jeg synes personligt vidste du skriver til ham er det mere en fælle , vidste du tilbyder en million kr. tror jeg ikke du har , der er det nok billigere at købe et andet domæne og domæneklagenævnet ved jeg ikke , de ser det som om du prøver at lokke ham i en fælle , for at du får overdraget domænet .gratis

Jeg ville personligt ikke overtræde dansklovning og det tror jeg de fleste almindelige mennesker prøver at leve efter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:07

Fashion-Seller:

Lidtsporgsmål:

Jeg går ud fra at trademark og patent er det samme, da jeg ellers ikke ved hvad du mener.

Så går du ud fra noget helt forkert! For Trademark/varemærkebeskyttelse, er noget du kan få på navne, men patent er noget du kan få på fysiske opfindelser og ideer. Har intet med hinanden at gøre!

Lidtsporgsmål:

Jeg bestemmer ikke noget, det lader jeg loven om. Men 2 år siden, og når jeg kan få bedre udbytte af domænet, synes jeg er på grænsen. Tilbød dem også et valgfrit nyt domæne, så de kunne bibeholde deres side.

2 år og? Hvorfor skal du bestemme, hvornår en familie side skal opdateres og hvordan? Hvis de bruger den, som et vindue ud af til, så er det vel fair nok. Kan ik se hvorfor du overhovedet skal blande dig i den slags?

Lidtsporgsmål:

Men tak for det positive svar, måske jeg bare skulle holde mig fra Amino hvis det er tonen!

Hvis du ik kan tåle at få et direkte svar, som ik giver dig ret eller klapper din på skulderen, så skal du ik spørge. Din måde hvorpå du vil overtage og bestemme over andres familiesider, er og bliver bare usmagelig...

Okay jeg skriver intet omkring trademark, så det ved jeg ikke lige hvor du får fra.

Det er nok svært at komme nærmere ind på medmindre du ser det konkrete indhold på siden. Det er ikke rigtig et vindue udaf til, men kan godt se din pointe :)

Henrik - som nævnt 2-3 gange nu så er de blevet tilbudt at beholde mailen.

Jeg kan sagtens tåle et direkte svar, der er bare forskel på hvordan man siger det. Men det er fair nok, hvis det er Amino-tonen, så kan jeg bare ikke klare den.

Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 09:10

Jeg vil heller ikke overtræde lovgivningen, og det har slet ikke været min intention.

Og nu snakkede vi ikke om jeg havde en million, men om at alt kunne købes for penge.

Jeg skrev jo bare for at høre jeres mening, og den skal jeg love for at jeg fik! Jeg vælger selvfølgelig at tage domænet X-ApS.dk eller noget lignende.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:12

Lidtsporgsmål:

....

....

Tror nu ikke det er alle, der føler sig trygge ved at lade andre håndtere deres e-mail, og det er måske derfor han afslår?

Jeg ville i hvert fald ikke lade min mail overgå til andres administration. :o)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 09:16

Elias Sørensen:

Lidtsporgsmål:

....

....

Tror nu ikke det er alle, der føler sig trygge ved at lade andre håndtere deres e-mail, og det er måske derfor han afslår?

Jeg ville i hvert fald ikke lade min mail overgå til andres administration. :o)

Det har du ret i, men det er jo så en anden sag :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:16

Lidtsporgsmål:
Jeg kan sagtens tåle et direkte svar, der er bare forskel på hvordan man siger det. Men det er fair nok, hvis det er Amino-tonen, så kan jeg bare ikke klare den.

Vi plejer nu at have en forholdsvis omgængelig tone, men du træder ind på et meget kontroversielt emne. Hvis alle der føler at de kan retfærdiggøre at de har et "bedre" behov for et domænenavn kan vinde ret ret til dette, så vil kaos herske. Du må forvente at netop et som som på Amino, hvor rigtig mange bruger internettet er dit ønske om at vriste en domænenavn for en anden et følsomt emne.

Spillereglerne er jo klare. Hvis du mener du har bedre krav på domænet og den nuværende ejer ikke overholder de regler der omkring domæner, så er det jo bare at indgive en klage...

Henrik

Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 09:21

Henrik Krogh:

Lidtsporgsmål:

Vi plejer nu at have en forholdsvis omgængelig tone, men du træder ind på et meget kontroversielt emne. Hvis alle der føler at de kan retfærdiggøre at de har et "bedre" behov for et domænenavn kan vinde ret ret til dette, så vil kaos herske. Du må forvente at netop et som som på Amino, hvor rigtig mange bruger internettet er dit ønske om at vriste en domænenavn for en anden et følsomt emne.

Spillereglerne er jo klare. Hvis du mener du har bedre krav på domænet og den nuværende ejer ikke overholder de regler der omkring domæner, så er det jo bare at indgive en klage...

Henrik

Som jeg også skriver i mit første indlæg ønsker jeg ikke at narre det fra ham. Så ville gerne bare have hørt at det bliver der set meget dårligt på, kunne jo være nogle der var af anden mening :) Jeg er ikke i internetverden, så ved ikk hvordan man ser på det.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:23

Lidtsporgsmål:

Okay jeg skriver intet omkring trademark, så det ved jeg ikke lige hvor du får fra.

Det du omtaler er trademark/varemærke, og har intet med patent at gøre... Så jo du omtaler det, men kalder det noget helt forkert

Lidtsporgsmål:

Eller hvordan man læser svaret... Du vælger straks at læse det 100% negativt, fordi du ik får ret eller medhold. Fair nok, sådan er der mange der gør, men at kalde det for dårlig tone, er måske lidt forkert.

Og igen hvis man ik kan tåle et direkte og ærligt svar, så skal man ik spørge. Det du har gang i er bare ik fair overfor domæne ejer!!! Du har jo allerede gjort dig selv til dommer i sagen, og sagt at du kan få mere fornuftigt ud af domænet, uden at vide hva ejeren idag får ud af det...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:26

Lidtsporgsmål:

Lige en lille side  bemærkning. Hvis du kigger på tråden, så vil du se hvor mange, som er dybt uenige med dig, og som kalder det forsøg på tyveri eller franarre andre noget. Måske du skulle overveje om det er os alle, som er sure og har en dårlig tone, eller om du bare er gået for langt med dine ideer, og vælger at læse alt negativt, fordi du ik fik ret og opbakning...

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)