Så går du ud fra noget helt forkert! For Trademark/varemærkebeskyttelse, er noget du kan få på navne, men patent er noget du kan få på fysiske opfindelser og ideer. Har intet med hinanden at gøre!
2 år og? Hvorfor skal du bestemme, hvornår en familie side skal opdateres og hvordan? Hvis de bruger den, som et vindue ud af til, så er det vel fair nok. Kan ik se hvorfor du overhovedet skal blande dig i den slags?
Hvis du ik kan tåle at få et direkte svar, som ik giver dig ret eller klapper din på skulderen, så skal du ik spørge. Din måde hvorpå du vil overtage og bestemme over andres familiesider, er og bliver bare usmagelig... |
Lidtsporgsmål:Mikael christiansen:Lidtsporgsmål:Mikael christiansen:Lidtsporgsmål:Tusind tak for en masse hurtige svar.
Problemet er også at navnet med stort set alle andre TDL'er er optaget. Det er kun 2 eller noget i den stil der ledige, og en af dem er X.my.uk, hvilket ikke er vildt fedt. Så det må nok blive Xaps.dk.
Men ja, som jeg også skriver vil jeg helst ikke tvinge det fra ham.
Jeg har set sagen om Orango, utrolig massiv linkbuilding som de har fået lavet :)
Jeg må prøve at kontakte ham igen, fordi som I også siger, så har alt vel en pris :)
Du må have misforstået noget ?
Det er kun domæne hajer der har en pris på domæner , så alt har ikke en pris , du skal læse denne sag at han sagde nej tak til 500 kr.
Han ville gerne sælge med til højere pris , du må ikke sælge danske domæner , dette er imod dansk domæne lovgivning
https://www.dk-hostmaster.dk/fileadmin/filer/pdf/generelle_vilkaar/generelle_vilkaar_DK04.pdf
Du må ikke have læst hele tråden. Det er en eller to andre i tråden, der skriver at alt har en pris.. Det kan jo godt være han ikke er indstillet på at sælge, men så længe at han ikke siger han vil have mere er det jo lovligt. Hvis jeg byder 5.000 kr. og han siger ja, så er det jo lovligt nok.
Vidste du mener det ok , kan du gøre ligesom orango.dk skriver til ham du tilbyder 500 kr. i stedet for . vidste du er heldig siger han nej og han siger han gerne vil sælge , med vil have meget mere , og du skrive til domæneklagenævnte og får overdraget domænet gratis ,jeg synes dog mere det ligner en fælle vidste folk ikke kender domænelovning.
for jeg vil aldrig skriv til andre folk om de ønsker at sælge for ingen med god samvittighed overtræder dansklovning.
Fakta er alt har ikke en pris , alle vil ikke sælge , det er imod dansk domæne lovgivning , længere er den ikke.
Det skal du ikke diskutere med mig, det var nogle andre fra Amino der skrev at alt havde en pris :) Jeg giver dem bare ret. Og jo, alt har en pris. Tilbyder jeg ham en million kroner, så tror jeg da nok de fleste vil sælge domænet. Uanset hvor meget linkbuilding der er lavet :)
Skriv til ham ikke alle dansker overholder dansk domænelovning , der er alle mulig folk i Danmark nogle der laver lidt skattesnyd der er mange ting der ulovligt og alle enhver kan jo selv bestemme hvad de vil . Jeg synes personligt vidste du skriver til ham er det mere en fælle , vidste du tilbyder en million kr. tror jeg ikke du har , der er det nok billigere at købe et andet domæne og domæneklagenævnet ved jeg ikke , de ser det som om du prøver at lokke ham i en fælle , for at du får overdraget domænet .gratis Jeg ville personligt ikke overtræde dansklovning og det tror jeg de fleste almindelige mennesker prøver at leve efter