Hej! Jeg har for et par måneder siden haft et tilsvarende indlæg - men jeg tillader mig lige igen at skabe lidt opmærksomhed omkring det. Står du og skal af den ene eller anden grund af med din leasede varevogn**, før kontraktens udløb, kan jeg måske være interesseret. Jeg har dog et par ufravillige krav: - Der SKAL være lovlige siddepladser til 3 personer. - Det SKAL være det der kaldes for en finiasiel leasing. Altså hvor jeg selv står med bilen efter kontraktens udløb, og skal indfri restbeløbet til leasingselskabet. ** Foruden behovet for den ovenfor nævnte varevogn, kunne jeg måske også godt være interessert i at høre mere, selvom det ikke er en varevogn du har, men en hvidpladebil. Her er kravet at det skal være diesel, større model som f.eks. Ford galaxy, eller type som Nissan X-trail, Peugeot 4007 (Altså enten en større mpv type, eller en suv type med 4x4) Skriv til mig med nærmere oplysninger om hvad du har af bil, de økonomiske krav, tid tilbage på kontrakten etc. Enten PB eller på info@bmchristensen.dk Mvh Birger |
Jeg har sendt en PB til dig
MVH Rie