Drupal webdesign - freelancer søges
Tilmeldt 16. Jun 09
Vi ønsker at lægge vores eksisterende CMS-baserede website om til Drupal CMS system , samme design men med lidt tilføjelser (forum, online butik etc). Til dette søger vi en person, gerne studerende, der kender til Drupal og som kan konvertere vores website. Interesseret?
Svar
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Morten Andersen
Skrevet
01-12-2009 kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Peter
Det lyder bestemt som noget for mig. Du er meget velkomme til at kontakte mig - jeg kan ikke umiddelbart se hvordan jeg kan kontakte dig :-)
Svar
Fra Albertslund
Tilmeldt 30. Jan 08
Niel Rokkjær
Fra
IEX
Skrevet
02-12-2009 kl. 12:48
Svar
Hej, Peter.
Vi har også et par studerende i huset på deltids, men det er nok mere en freelance studerende du søger ;)
Men vi kan sagtens hjælpe dig med en migræring til Drupal, så ja vi er interesserede, men vi skal selvfølgelig lige snakke om løsningen først.
Du er velkommen til at skrive eller ringe, så vi kan tale om et løsningsforslag til opgaven.
Svar
Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Thomas
Skrevet
02-12-2009 kl. 12:54
Svar
Vi elsker Drupal, og kender alt til det. Vi har ingen studerende, men kan tilbyde dig en timepris på 250,- Skriv på Thomas@aboutweb.dk med mere information
Med venlig hilsen Thomasaboutweb.dk
Svar
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Jeg vil da også gerne ligge et bud ind. Vi udvikler kun i Drupal, og du kan se referencer på http://www.far-søn.dk/referencer
Desuden har vi verdens bedste service
Svar
Tilmeldt 18. Apr 07
Send gerne mere info om opgaven.
Venlig hilsen.
Grzegorz Nowak, cand.merc.logistik.
Svar
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.