Hejsa Amino´er. Jeg driver produktionsselskabet MH-movieproduction. Vi producerer reklamefilm, præsentationsfilm, salgsfilm, messefilm m.m. til virksomheder som gerne vil vise deres kunder hvem de er og had de kan tilbyde i levende billeder på deres webside, tv, på messer m.m. Jeg søger en eller flere personer som kunne være interesseret i at sælge disse ydelser til virksomhederne. Du vælger selv hvor meget tid du vil bruge på det, om det er fuldtid, deltid eller som fritidsjob. Vi ser bare du er en person som er god til at snakke, serviceminded, præsentabel, ærlig og som virkelig gerne vil gøre en god indsats. Det er ren provisions lønnet, men det kan blive en rigtig fed forretning for dig, hvis du giver den en skalle. Du vil få 20% af salget og en typisk præsentationfilm ligger på 25.000-35.000 kr. måske dyre, alt afhængig hvad kunden skal have. En hurtig udregning: 20% af 35.000 kr = 7000 til dig. Så hvis du sælger bare 4 stk. om måneden så har du en løn på 28.000 kr. Hvis du er interesseret i at høre mere, så er du velkommen til at kontakte mig pr. mail mail@mh-movieproduction.dk eller tag et kig på websitet www.mh-movieproduction.dk Du er selvf. også velkommen til at skrive her på amino |
Må være en kernemålgruppe?
Et par eksempler på film der ER fremstillet