Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til website, programmer osv...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle...

Jeg render rundt og leger med at lave en pokersite, som skal starte som en hobby beskæftigelse... Jeg ved at der er utrolig mange eksisterende udbydere, men har alligevel nogle ideer jeg tror der kan gøre dette en smule anderledes... Samtidigt tror jeg også at markedet er der, da der stort set ingen grænser er for online pokerspillere..

Jeg har selv ideerne, men er ikke særligt meget inde i teknik ang. websites osv.. Jeg går ud fra at der skal nogle helt specielle programmer til at starte sådan en site, men hvilke programmer er dette og er det programmer der er til at betale??

Håber der er nogle der kan komme med nogle svar og evt fortælle lidt om disse programmer osv... :)  

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 13:26

Der har næsten lige været en tråd om noget lignende.

Danske spil har monopol, der gør det hele umuligt hvis du vil drive din forretning fra Danmark.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 13:46

Du skal nok være opmærksom på at det ikke er lovligt i Danmark at drive et poker site, men mindre du har et firma og en hosting løsning på Malta eller noget.

Den software der bruges på poker sites er bl.a bossmedia som er et stykke ankekendt pokersoftware og det koster kassen vi snakker flere hundrede tusinde kroner. Der er så vidt jeg ved 3 godkendte pokersoftware som bruges blandt de forskellige pokersites, f.eks PartyPoker bruger bossmedia software.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)