Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger system til telemarketing

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vad ska ditt program kunne?

Programmet på kod.dk,  hvad er det for et?

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:23

Hej,

Jeg bruger dette program til alle mine leadshttp://www.leads360.com/ - Heri også alle de leads og kunder vi får gennem telemarketing. Det er super nemt og fleksibel, og man kan koble en masse opfølgningsmails på, så man hele tiden får fulgt op.

God fornøjelse.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:01

Hej,

Jeg bruger dette program til alle mine leads: http://www.leads360.com/ - Heri også alle de leads og kunder vi får gennem telemarketing. Det er super nemt og fleksibel, og man kan koble en masse opfølgningsmails på, så man hele tiden får fulgt op.

God fornøjelse.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 11:34

Vi har systemet der passer lige til det du søger.

Det er et dansk udarbejdet CRM system hvor du kan registre kunder som salgsleads og i et blog lignende layout kan du skrive hvad i har talt om, hvad de er interesseret i. Du har samtidig mulighed for at uploade både tilbud og ordrebekræftelser.

Systemet er 100 % webbaseret hvilket betyder at du intet skal installere på din egen computer. Samtidig kan du logge på systemet fra en hvilken som helst computer med en internet opkobling.

Du er velkommen til at hoppe ind og prøve den fulde version som er helt og aldeles Gratis i 14 dage.

Salg og CRM systemet hedder Clickmate og du kan finde meget mere info om det på vores hjemmeside:

www.clickmate.dk 

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 11:38

Jeg fik ikke lige sagt at du i Clickmate kan være ligeså mange brugere på systemet som du har behov for

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:38

Hej Kenneth

Jeg har været den proces igennem, som du netop efterspørger.

Jeg vægtede følgende kriterier før jeg valgte tm-system, som jeg bruger til en lille afdeling på seks mand, (til at begynde med kun tre)

Det skulle være drift-sikkert, overkommeligt økonomisk, nem at komme i gang med, være dynamisk, have nemme udtræksmuligheder og det skulle kunne foretage opkald automatisk så jeg kunne få effektiviteten op pr. sælger.

Jeg fandt et system, der hedder Ivo-call som jeg kun kan anbefale. Det er billigt ift. andre systemer, og så er det fantastisk godt og nemt at arbejde med både for leder og sælgere.    

Det er ejet og udviklet af to danskere med kæmpe erfaring indenfor området. De er, som os, selvstændige, og mine små ønsker til tilpasninger lavede de, før vi gik i gang uden nogle forhindringer. Den ene af ejerne er en af de dygtigste til telemarketing i hele landet, hvorfor alle de ønsker, som man altid har, når man arbejder med TM, er indarbejdet.

Jeg overvejede også at arbejde i excel, som start, men er meget, meget glad for at jeg begyndte med et rigtigt system. Det har sparret mig for mange penge at effektiviteten er i top og at jeg selv kan vælge om jeg vil høre sælgernes samtale bagefter, som systemet automatisk optager.  

Jeg har ikke noget negativt at sige om dette system, og jeg kan kun anbefale dig at tage fat på dem, det er i alle tilfælde væsentlig bedre og billigere end konkurrenterne på det danske marked.

Mvh, Hans-Christian

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:39

Hej Kenneth

Jeg har været den proces igennem, som du netop efterspørger sidste år.

Jeg vægtede følgende kriterier før jeg valgte tm-system, som jeg bruger til en lille afdeling på seks mand, (til at begynde med kun 4 på deltid).

Det skulle være drift-sikkert, overkommeligt økonomisk, nem at komme i gang med, være dynamisk, have nemme udtræksmuligheder og det skulle kunne foretage opkald automatisk så jeg kunne få effektiviteten op pr. sælger.

Jeg fandt et system, der hedder Ivo-call som jeg kun kan anbefale. Det er billigt ift. andre systemer, og så er det fantastisk godt og nemt at arbejde med både for leder og sælgere.     

Det er ejet og udviklet af to danskere med kæmpe erfaring indenfor området. De er, som os, selvstændige, og mine små ønsker til tilpasninger lavede de, før vi gik i gang uden nogle forhindringer. Den ene af ejerne er en af de dygtigste til telemarketing i hele landet, hvorfor alle de ønsker, som man altid har, når man arbejder med TM, er indarbejdet.

Jeg overvejede også at arbejde i excel, som start, men er meget, meget glad for at jeg begyndte med et rigtigt system. Det har sparret mig for mange penge at effektiviteten er i top og at jeg selv kan vælge om jeg vil høre sælgernes samtale bagefter, som systemet automatisk optager.  

Jeg har ikke noget negativt at sige om dette system, og jeg kan kun anbefale dig at tage fat på dem, det er i alle tilfælde væsentlig bedre og billigere end konkurrenterne på det danske marked.

Mvh, Hans-Christian

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:41

Hej Kenneth,

Jeg har prøvet en række forskellige telemarketingssystemer, og skulle jeg vælge et i dag ville jeg helt klart vælge IvoCall. Det er utroligt intuitivt, og har de funktioner der er nødvendige for at drive jeres telemarketing effektivt.

Dertil kommer, at du kan "leje" det, så du ikke skal op med en større investering.

Venlig hilsen

Peter

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:44

Hej Kenneth,

Jeg har prøvet en lang række forskellige telemarketingssystemer. Skulle jeg vælge et nyt i dag ville jeg klart IvoCall. Det er utroligt intuitivt og har alle de funktioner der skal til for at drive telemarketing effektivt.

Dertil kommer at du kan "leje" systemet så du ikke skal op med en større investering.

Venlig hilsen

Peter

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth,

Jeg kan klart råde dig til at benytte phonepilot, dette kan både tilkøbes på egen server eller fremmed server.

Skriv en besked hvis du vil have mere info

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)