Hej Kenneth
Jeg har været den proces igennem, som du netop efterspørger sidste år.
Jeg vægtede følgende kriterier før jeg valgte tm-system, som jeg bruger til en lille afdeling på seks mand, (til at begynde med kun 4 på deltid).
Det skulle være drift-sikkert, overkommeligt økonomisk, nem at komme i gang med, være dynamisk, have nemme udtræksmuligheder og det skulle kunne foretage opkald automatisk så jeg kunne få effektiviteten op pr. sælger.
Jeg fandt et system, der hedder Ivo-call som jeg kun kan anbefale. Det er billigt ift. andre systemer, og så er det fantastisk godt og nemt at arbejde med både for leder og sælgere.
Det er ejet og udviklet af to danskere med kæmpe erfaring indenfor området. De er, som os, selvstændige, og mine små ønsker til tilpasninger lavede de, før vi gik i gang uden nogle forhindringer. Den ene af ejerne er en af de dygtigste til telemarketing i hele landet, hvorfor alle de ønsker, som man altid har, når man arbejder med TM, er indarbejdet.
Jeg overvejede også at arbejde i excel, som start, men er meget, meget glad for at jeg begyndte med et rigtigt system. Det har sparret mig for mange penge at effektiviteten er i top og at jeg selv kan vælge om jeg vil høre sælgernes samtale bagefter, som systemet automatisk optager.
Jeg har ikke noget negativt at sige om dette system, og jeg kan kun anbefale dig at tage fat på dem, det er i alle tilfælde væsentlig bedre og billigere end konkurrenterne på det danske marked.
Mvh, Hans-Christian