Jeg må ligesom flere andre spørge til om du ikke har mulighed for at betale de 4 manglende afdrag personligt, og derefter returnere bilen jf. leasing-aftale? Det må alt andet end lige være en billigere løsning for dig.
Jeg tror ikke du skal forvente at leasing-selskabet lader dig "slippe" billigere end der står i jeres aftale - men hvorfor skulle de også det...
Håber du vil tage dig tid til at kommentere på de første par linier - det er kommenteret af flere:-)
held og lykke EDIT: Kan se at du i melletiden svarer på mit spørgsmål. Jeg var for sent ude:-) |
Marpov:Jeg må ligesom flere andre spørge til om du ikke har mulighed for at betale de 4 manglende afdrag personligt, og derefter returnere bilen jf. leasing-aftale? Det må alt andet end lige være en billigere løsning for dig.
Problemet for mig er jo at leasingaftalen ER misligholdt og derfor kan jeg ikke bare sige "ha, her er pengene alligevel og så får I lige bilen".
Jeg oplever derfor at "bordet fanger" - selskabet har lavet en misligholdelse på 160.000 kr. og nu har jeg så fået en regning på 1.1 million.