SIDSTE CHANCE FOR DANMARKS BILLIGSTE PVC-BANNER TIL JANUAR 99,- pr. m2
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Vi har i november kørt et succefuldt koncept hvor man kan bestile en eller flere bannere i et slags puljetryk concept!
derfor kan vi sælge PVC bannere for 99,- pr. m2 ( f.eks en pvc banner på 100X300cm 297,- )
Bannerne er god kvalitet 520g/m pvc med monteret ringe pr. 40 cm med fuldt farve tryk til udendøres brug.
Pga. efterspørgelse blive den sidste sending forsinket til levering i midt januar!!!
(NB gælder ikke alle dem der har bestilt i sidste uge )
Vi lukker ned for bestillinger imorgen kl 12:00
se mere her
Mvh
Thomas Østerbye Nielsen tlf: 21207133
www.trykk.dk
|
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Glemte lige at nævne der er ikke nogen min. m2 som der står i pdf. fra hjemmeside dog min 1 m2 :)
Mvh
Thomas Ø Nielsen
trykk.dk
|
Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Martin Mose
Skrevet
01-12-2009 kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
hvilke filer skal du have for at lave dem, og kommer der fragt, ekspeditionsgebyr osv. oveni i prisen.
Mvh.
Martin
www.seasonimport.dk
www.seasonimport.dk
www.seasonimport.dk
w
www.seasonimport.dk
ww.seasonimport.dk
|
Fra Virum
Tilmeldt 17. Jun 08
Jacob
Skrevet
01-12-2009 kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøvede at skrive en besked til jer via jere hjemmeside/kontakt os - kunne ikke lade sig gøre.
Lige som tidligere indlæg var jeg interresseret i at høre hvilke udgifter der, hvis nogen, ellers er forbundet med bestilling af jeres bannere.
Venlig hilsen
Jacob
|
Arkitektur, for din skyld.
www.norlingandersen.com
Tilmeldt 4. Sep 09
Hej Thomas
Jeg vil gerne bestille et banner hos jer, men har dog ikke mulighed for at sende dig materiale før i næste uge. Kan dette lade sig gøre?
Med venlig hilsen
Dennis K. M. Olsen
|
www.Bakkebord.dk - Salg af bakkeborde, sofaborde & serveringsborde.
TrendLiving.dk - Bakkebord.dk - Harpen.dk
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Hej Jakob ja det er lidt bøvlet skal snart have en ordenlig hjemmeside :)
du/i kan skrive til mig på comboworks@gmail.com
Ang. bannere er der 50-120 i forsendelse ( baseret på 1-10m2 ) ingen andre udgifter.
Vi har en ekstra sending som har deadline onsdag d. 9 12:00 modtagelse i danmark ca. 18 januar.
Mvh
Thomas Østerbye Nielsen
trykk.dk
|