Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl på Amino Freelancer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kigget på et par relevante opgaver på Amino Freelancer, som jeg ved jeg ville kunne lave et godt bud på - men jeg kan ikke afgive det. Systemet kræver at jeg afgiver informationer som ganske enkelt ikke KAN afgives på de aktuelle opgaver.

Så resultatet er, at disse opgaver enten får de forkerte svar - eller ingen.

Systemet bliver altså nødt til at være MEGET mere fleksibelt og helt droppe de der dumme krav om hvad der skal udfyldes.

Det virker somom systemet er lavet til produkt-salg alene - og slet ikke egner sig til service opgaver. Og da slet ikke opgaver af en løbende karakter

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:24
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:

Nu har jeg kigget på et par relevante opgaver på Amino Freelancer, som jeg ved jeg ville kunne lave et godt bud på - men jeg kan ikke afgive det. Systemet kræver at jeg afgiver informationer som ganske enkelt ikke KAN afgives på de aktuelle opgaver.

Så resultatet er, at disse opgaver enten får de forkerte svar - eller ingen.

Systemet bliver altså nødt til at være MEGET mere fleksibelt og helt droppe de der dumme krav om hvad der skal udfyldes.

Det virker somom systemet er lavet til produkt-salg alene - og slet ikke egner sig til service opgaver. Og da slet ikke opgaver af en løbende karakter

Hej Mikkel

Jeg har vel godt 30 todo rettelser ude hos folkene i Manilla og en af dem er muligheden for at udbyde opgaver af den art du beskriver.
Så tør du blot dine kønne øjne og fyld dit hjerte med sødme og glæde :-)

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har sgu ikke noget behov for at tørre mine øjne, men det kunne være at dem der bruger tid på at sætte opgaver i udbud undrer sig over, at de ikke får de svar de havde forventet

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:09

Hej Martin.

Til din orientering har jeg måttet skrive sådan 2 gange (100% af tilfældene):

Hej xxx.

Dette system egner sig desværre  på ingen måde til at kunne rådgive dig rigtigt inden for xxx.

Jeg bliver nødt til at indtaste data, der ikke er korrekte for at få beskeden igennem til dig.

Vi sender gerne detaljeret tilbud efter en samtale.

Ring venligst på 47 17 32 64.

Venlig hilsen,

Christian Garrelts

iMARKETING
Jernbanegade 23 B
4000 Roskilde

Tlf.:   47 17 32 64
Mobil: 29 62 08 64

Email: info@imarketing.dk
Hjemmeside: www.imarketing.dk

Hverken slutdato eller pris kan man sætte ind i et system, der er så firkantet, så jeg vil også opfordre til at fjerne "låsen".

Jeg er blevet nødt til at skrive noget i prisfeltet som er helt i skoven og datoen kunne lige så godt være i dag som en hvilken som helst anden dag, så det blev det Tongue Tied

Venlig hilsen,

Christian

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:09

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg har sgu ikke noget behov for at tørre mine øjne, men det kunne være at dem der bruger tid på at sætte opgaver i udbud undrer sig over, at de ikke får de svar de havde forventet

Som det er lige nu, så får de bare deres svar via e-mail/tlf. for så fleksibelt er vores system, at man kan opgive den slags.
Morten Bjørnstrøm fra industibasen.dk har faktisk lige fortalt mig at han har fundet en sælger til sin portal på den måde og at han allerede har tjent sin løn hjem.
Så jeg tror du undervurderer folk, de kan godt ringe sammen og aftale ting.

Men som nævnt, så er der ændringer på vej.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:18

Christian iMARKETING:

Hej Martin.

Til din orientering har jeg måttet skrive sådan 2 gange (100% af tilfældene):

Hej xxx.

Dette system egner sig desværre  på ingen måde til at kunne rådgive dig rigtigt inden for xxx.

Jeg bliver nødt til at indtaste data, der ikke er korrekte for at få beskeden igennem til dig.

Vi sender gerne detaljeret tilbud efter en samtale.

Ring venligst på 47 17 32 64.

Venlig hilsen,

Christian Garrelts

iMARKETING
Jernbanegade 23 B
4000 Roskilde

Tlf.:   47 17 32 64
Mobil: 29 62 08 64

Email: info@imarketing.dk
Hjemmeside: www.imarketing.dk

Hverken slutdato eller pris kan man sætte ind i et system, der er så firkantet, så jeg vil også opfordre til at fjerne "låsen".

Jeg er blevet nødt til at skrive noget i prisfeltet som er helt i skoven og datoen kunne lige så godt være i dag som en hvilken som helst anden dag, så det blev det Tongue Tied

Venlig hilsen,

Christian

Og jeg gentager det gerne for dig Christian. "Vi er igang med at ændre det."

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:24

Ville det ikke være lettere, til at starte med, bare at fjerne kravet om at bestemte felter skal udfyldes, når de nu ikke giver mening for en del af de opgaver der udbydes? Det tager i hvert fald ikke mange milisekunder at gøre :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:31

Mikkel deMib Svendsen:

Ville det ikke være lettere, til at starte med, bare at fjerne kravet om at bestemte felter skal udfyldes, når de nu ikke giver mening for en del af de opgaver der udbydes? Det tager i hvert fald ikke mange milisekunder at gøre :)

Nej, for de felter er væsentlige for de fleste opgaver.
Der kommer to spor i løbet af ugen. Et for faste opgaver og et andet for løbende opgaver.
Det burde gøre jeres bud meget lettere.

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:36

Du bør også fjerne feltet med pris. Flere af de opgaver jeg har set udbudt kan der ikke svares på med en fast pris. F.eks. spørges der nogle gange på opgaver der KAN inkludere SEO og PPC - eller bare det ene. Tvetydige udbud kan der ikke svares entydigt på.

Alternativt skal der sættes meget skrappere krav op til hvordan der kan udbydes. Ellers paser enderne bare ikke sammen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:38

Mikkel deMib Svendsen:

Du bør også fjerne feltet med pris. Flere af de opgaver jeg har set udbudt kan der ikke svares på med en fast pris. F.eks. spørges der nogle gange på opgaver der KAN inkludere SEO og PPC - eller bare det ene. Tvetydige udbud kan der ikke svares entydigt på.

Alternativt skal der sættes meget skrappere krav op til hvordan der kan udbydes. Ellers paser enderne bare ikke sammen

Vi er i gang med at stramme op og gøre konceptet endnu bedre.
Men indtil da kan du jo bare skrive dine forudsætninger i dine bud, så burde enderne passe.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)