Nu har jeg kigget på et par relevante opgaver på Amino Freelancer, som jeg ved jeg ville kunne lave et godt bud på - men jeg kan ikke afgive det. Systemet kræver at jeg afgiver informationer som ganske enkelt ikke KAN afgives på de aktuelle opgaver. Så resultatet er, at disse opgaver enten får de forkerte svar - eller ingen. Systemet bliver altså nødt til at være MEGET mere fleksibelt og helt droppe de der dumme krav om hvad der skal udfyldes. Det virker somom systemet er lavet til produkt-salg alene - og slet ikke egner sig til service opgaver. Og da slet ikke opgaver af en løbende karakter |
Mikkel deMib Svendsen:Nu har jeg kigget på et par relevante opgaver på Amino Freelancer, som jeg ved jeg ville kunne lave et godt bud på - men jeg kan ikke afgive det. Systemet kræver at jeg afgiver informationer som ganske enkelt ikke KAN afgives på de aktuelle opgaver.
Så resultatet er, at disse opgaver enten får de forkerte svar - eller ingen.
Systemet bliver altså nødt til at være MEGET mere fleksibelt og helt droppe de der dumme krav om hvad der skal udfyldes.
Det virker somom systemet er lavet til produkt-salg alene - og slet ikke egner sig til service opgaver. Og da slet ikke opgaver af en løbende karakter
Hej Mikkel
Jeg har vel godt 30 todo rettelser ude hos folkene i Manilla og en af dem er muligheden for at udbyde opgaver af den art du beskriver.
Så tør du blot dine kønne øjne og fyld dit hjerte med sødme og glæde :-)
Dbh Martin