Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg vise priser inkl. moms

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Jeg er ved at etablere en netbutik til min virksomhed, og mine kunder er primært det offentlige samt andre B2B-kunder. Dog vil det ikke kunne udelukkes at der også vil blive lidt salg direkte til privatkunder.

Mit spørgsmål går på om det er lovligt kun at anføre priser ekskl. moms ? Dette vil være det mest relevante, eftersom hovedparten af kunderne som sagt er erhvervsdrivende på den ene eller anden måde.

Jeg er klar over, at der naturligvis skal "skiltes" med at priserne er ekskl. moms, men er det nok?

Mvh

Claus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36
Hvad gør dine konkurrenter?
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:37
Hejsa

Så længe du gør opmærksom på at priserne er uden moms, så skulle der ikke være nogen problemer der.

Mvh Peder

Tilmeldt 1. Sep 06
Skrevet kl. 14:40
Dato: 10-10-2006 14:36:05 Forfatter: sandfær-andersen Hvad gør dine konkurrenter?

Hej,

Det er faktisk lidt forskelligt

Mvh

Claus

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 15:00
Hvis man handler B2B er priser med moms fuldstændig udelukket, kun eks moms. Alternativt kan du gøre som mig: www.atmengros.dk, og vise både med og uden moms.
Tilmeldt 1. Sep 06
Skrevet kl. 15:03
Dato: 10-10-2006 14:59:38 Forfatter: Den innovative  Alternativt kan du gøre som mig: www.atmengros.dk, og vise både med og uden moms.

Ja, det var også min tanke, men det kan mit shopsystem så ikke lige håndtere...

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 15:06
Vi henviser til at vi kun handler b2b og derfor er alle priser uden moms. Det står i vores salgs og leveringsbetingelser + mange stederpå vores hjemmeside.
MEN hvis man bruger vores shop står priserne med OG uden moms for lige at være sikker på at folk har forstået det..

Mvh

Tilmeldt 1. Sep 06
Skrevet kl. 15:11
Dato: 10-10-2006 15:05:58 Forfatter: RandomAccess Vi henviser til at vi kun handler b2b og derfor er alle priser uden moms. Det står i vores salgs og leveringsbetingelser + mange stederpå vores hjemmeside.
MEN hvis man bruger vores shop står priserne med OG uden moms for lige at være sikker på at folk har forstået det..

Mvh

Ja, jeg mener også at det er mere ligetil når der udelukkende handles B2B, men i mit tilfælde kan private også handle - det vil bare ikke ske så tit, da det ikke er mine primære kunder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13
Så ville jeg anføre, at priserne vises ekskl. moms...
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)