Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

System til automatisk udsendelse af nyhedsbreve/mails

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amnoer

Jeg har fået en ide og leder derfor efter et system til udsendelse af e-mails som kan håndtere følgende krav

- skal kunne sende mails ud automatisk i rækkefølge fra en bestemt liste med x antal nyhedsbreve oprettet

- skal kunne håndtere +10.000 mails til udsendelse pr. dag

- Skal have en super god statistik tilknyttet

- Skal være flexibel (templates, opbygning mm)

- Må gerne kunne teste nyhedsbrevene i div. mailprogrammer

- Må gerne kunne teste nyhedsbreve og indhold i div. spamfiltre.

Findes det her system?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 10:13

Det lyder som noget www.mailinglist.dk kan klare :)  Men når du skriver super god statistik tilknyttet hvad indebærer det så?

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 12:50

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Kolding
Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 11
Fra  Substance Lab ApS Skrevet kl. 13:01

Jeg har før brugt Campaign Monitor og været glad for det. Nemt interface, lækker statistik og mulighed for at teste op mod en række forskellige email klienter og spamfiltre.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 22:41

Hm, jeg er ikke blevet voldsom klogere Indifferent

Med statistik er det vigtigt at vide de almindelige ting som er i statistikkerne, hvor mange åbnes, hvor mange bouncer osv, men jeg vil også gerne dykke endnu mere ned i statistikkerne til at se om der er nogle modtagere der åbner mere end en gang, hvem det evt, er

Funktioner som at splitteste, flexibelt system at arbejde med (jeg er vist lidt krævende på det område)

Mulighed for at oprette mange lister med mange nyhedsbreve til automatisk udsendelse

Gerne mulighed for at segmentere og segmentere i de enkelte nyhedsbreve (med tiden så modtagerne får relevante artikler mm efter interesseområder)

Er der nogen der kan fortælle mig om det system de har anbefalet eller kender kan de her ting. Ellers må jeg i gang med at teste, teste, teste - det ville bare være rart at kunne skyde genvej for en gang skyld Big Smile

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 59
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 22:48

Ved at en del aminoer har anbefalet ebrev (som nu hedder ubivox). Den skulle have statistikker, og mulighed for mange forskellige lister..

Se mere på http://www.umagestudio.dk

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 23:00

Daniel Jepsen:
Ved at en del aminoer har anbefalet ebrev (som nu hedder ubivox). Den skulle have statistikker, og mulighed for mange forskellige lister..

Ubivox bruger jeg allerede til mit almindelige nyhedsbrev på Min-mave, men det kan ikke det jeg efterspørger og jeg har ikke lige 100.000 eller mere at smide efter projektet selv om jeg tror 110 % på det jeg har gang i  Big Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 23:04

Hej Birgit,

Hvad menes der med:

- skal kunne sende mails ud automatisk i rækkefølge fra en bestemt liste med x antal nyhedsbreve oprettet

Er her tale om en form for segmentering?

Mvh. Henrik 

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 23:17

Hej Henrik

Det kunne f.eks. være et kursus hvor man starter på dag 1 og kører de næste 30 dage.

Er der så flere moduler - f.eks. et kursus der kører over de næste 3 måneder, skal det være muligt at starte på det tidspunkt der passer til ens behov f.eks. på dag 45 og efterfølgende får mails på dag 46, dag 47, dag 48 osv

Så jeg tror ikke jeg vil kalde det for en form for segmentering

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:29

Birgit - Min-mave.dk:

Hm, jeg er ikke blevet voldsom klogere Indifferent

Med statistik er det vigtigt at vide de almindelige ting som er i statistikkerne, hvor mange åbnes, hvor mange bouncer osv, men jeg vil også gerne dykke endnu mere ned i statistikkerne til at se om der er nogle modtagere der åbner mere end en gang, hvem det evt, er

Funktioner som at splitteste, flexibelt system at arbejde med (jeg er vist lidt krævende på det område)

Mulighed for at oprette mange lister med mange nyhedsbreve til automatisk udsendelse

Gerne mulighed for at segmentere og segmentere i de enkelte nyhedsbreve (med tiden så modtagerne får relevante artikler mm efter interesseområder)

Er der nogen der kan fortælle mig om det system de har anbefalet eller kender kan de her ting. Ellers må jeg i gang med at teste, teste, teste - det ville bare være rart at kunne skyde genvej for en gang skyld Big Smile

Umiddelbart lyder det som noget www.mailinglist.dk kan håndtere, hvis der er noget der ikke tilbydes så har vi de 100.000 til at udvikle det med det med :)  Du er velkommen til at oprette en free bruger også se hvad der eventuelt mangler efter dine ønsker også sende en liste, så kigger vi gerne på det.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)