Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Side ikke længere indekseret på Google

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften til jer

Jeg har for en uge siden oprette en blog omkring overvågning med ip kamera. Den blev indekseret på Google efter et par dage, men er nu helt forsvundet igen. Jeg har altid været af den opfattelse, at sider forbliver indekseret med mindre man har haft gang i noget "forbudt" SEO. Så hvordan kan det være, at siden er forsvundet?

Siden hedder www.ip-kamera-blog.dk

På forhånd tak.

Venlig hilsen Rasmus

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:55

TIlføj siden til google igen, så kommer den frem på søgninger om nogle dage.

Sikkert bare en fejl, jeg har aldrig oplevet nogle af mine sider er blevet fjernet igen.

http://www.google.com/addurl/

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 18:04

har ooplevet at en ny side på et nyt domæne forsvandt i googles indexering, men folk sagde at jeg skulle tage det roligt og at det kunne tage et par dage!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 18:07

omar:

har ooplevet at en ny side på et nyt domæne forsvandt i googles indexering, men folk sagde at jeg skulle tage det roligt og at det kunne tage et par dage!

Jeg tager det skam også helt roligt. Smile Det er blot ren nysgerrighed.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 18:16

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:23

Den er tilsyneladende ikke permanent forsvundet, og Google cache er fra 25 Nov 2009 18:34:47 GMT. Er du sikker på den har været forsvundet?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus

Google benytter sig af rigtig mange datacentre, og din søgning sendes til det datacenter, der i øjeblikket har bedst kapacitet - sådan firkantet forklaret. I gamle dage (for få år siden) blev Googles indeks opdateret i bølger. I dag sker det 24/7/365.

Det er mere reglen end undtagelsen, at helt nye sites dukker op i indeks, er væk og så tilbage igen. Faktisk ER de ikke væk - de er bare ikke på det datacenter, du forespørger.

Så fik du vist din forklaring?

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 22:03

Thomas Rosenstand:

Hej Rasmus

Google benytter sig af rigtig mange datacentre, og din søgning sendes til det datacenter, der i øjeblikket har bedst kapacitet - sådan firkantet forklaret. I gamle dage (for få år siden) blev Googles indeks opdateret i bølger. I dag sker det 24/7/365.

Det er mere reglen end undtagelsen, at helt nye sites dukker op i indeks, er væk og så tilbage igen. Faktisk ER de ikke væk - de er bare ikke på det datacenter, du forespørger.

Så fik du vist din forklaring?

Hej Thomas

Det lyder som en rimelig forklaring. Tak for det. Men det vil således også betyde, at man ser forskelligt indhold afhængigt af, hvilket center man er koblet op til. Det er da lidt bemærkelsesværdigt.

Go' weekend

Rasmus

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:18

Rasmus Thomsen:

Det lyder som en rimelig forklaring. Tak for det. Men det vil således også betyde, at man ser forskelligt indhold afhængigt af, hvilket center man er koblet op til. Det er da lidt bemærkelsesværdigt.

Hej Rasmus,

Det sker ganske tit. Du kan sagtens komme ud for at tale i telefon med nogen et andet sted i landet, der har andre resultater på en given søgning, fordi de er havnet på et andet datacenter.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)