|
Hejsa alle Amino'er jeg tilbyder opsætning af Prestashop systemet for kun 499,-kr. send mig en pm eller en mail på kromann11@gmail.com vis det har din interesse ....
Mvh.
Casper Kromann Nielsen. |
puster lige lidt liv i tråden
Debat
|
Forklar lige hvad det er ? :-) |
xxx
|
Prestashop systemet er et webshop system som er meget nem at benytte og som har mange muligheder for at tilføje nye moduler og ændre i designet. Jeg tilbyder at sætte systemet op med, de sprog, valuta,paypal betaling,bankoverførelsel og små ændringer i standart designet. Vis det er der du/i mangler et logo kan jeg tilbyde at lave det med for 300 kr. ekstra. så den samlede pris er 799 ,- |
|
Har du eksempler på design hvordan ser det ud ? har du referencer på andre hjemmesider ,du har lavet i dette system? |
|
Hej Casper Kan denne løsning laves på alle webhoteller, eller kræves der noget specielt? Peter Steffensen |
Vandkugler - Vandperler : KOm og vær med :0) https://www.facebook.com/Vandkugler
|
Hej Mikael og Pede Nej ikke sådan lige nogle shops jeg har sat op men har sat en masse systemer op for mig selv. Pede ja denne løsning kan anvendes på de fleste webhoteller, jeg ved den kan anvendes på de webhoteller one.com tilbyder. |
|
Hej Casper. Kan du også lave designs? Hvis du kan det, så skriv til mig på Casperblom@live.dk. Til jer andre, så kig på linket i min signatur, det er en prestashop.. |
|
Kan desværre ikke lave designs til prestashop. Men Alle Tilbudet gælder stadig. Så skriv indlig til mig på : Kromann11@gmail.com |