Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg gøre ekstra ud af min side for at få endnu bedre søgeresultater?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager stavefejlene - en af de ting jeg har måtte nedprioritere pga tiden - svært når jeg gør det ved siden af mit normale job men prøver at rette alt til jeg støder på selv!

men tak for dine input!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:13

Hey

Min ekspertise er i specalbyggede løsninger, altså løsninger som er lavet til det formål der er med siden/shoppen. jeg bruger ikke færdiglavede out of the box/open source løsninger, da jeg ikke mener at nogen af dem jeg har set kan leve op til de kvalitetskrav jeg selv har, og samtidig fungerer rigtig mange ikke så godt på Google.

Priser kan vi snakke om, men det du betaler for hos mig er ikke afgifter, men et engangsbeløb, hvor du så får de ting du skal bruge, prisen aftaler vi selvfølgelig på forhånd ud fra de kriterier du selv har til shoppen. Shoppen vil være baseret på det grundsystem som jeg selv har bygget, så du kan være sikker på at den vil være SEO venlig, have masser af muligheder og samt mulighed søgemaskineoptimering.

2. hvis du vil se hvilke titletags som Google har registreret, kan du på Google søge sådan: site:www.hugabee.dk. eller site:hugabee.dk
- så vil du få overblikket over de sider som Google har registreret på dit domæne, og samtidig også se at der er enormt mange sider som ser meget ens ud.

3. hvis du på Google søger efter link:www.hugabee.dk eller link:hugabee.dk vil du kunne se at Google ikke har registreret nogen links til dig

4. Jeg har masser af råd, det bedste du kan gøre er at deltage i forskellige relevante fora hvor du kan få noget ud af linksne, bruge til på at besvare blogindlæg på forsellige relevante blogsider, du kan også bruge tid på at finde linkkataloger som er gratis at bruge, og så tilføje din side til dem. der er rigtig mange muligheder for at få indkommende links til ens hjemmeside.

Du kan evt sende mig en mail med nogle specifikationer. på kontakt (snabela) ktj-media.dk

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 09
Skrevet kl. 15:03

Hej igen

Jeg vil kraftigt overveje at få lavet min egen. Jeg startede op med en standardløsning da det var det nemmeste for mig dengang.

Jeg vender tilbage til dig i løbet af et par uger - så prøver jeg at beskrive hvad jeg har brug for.

Smile Ang. 2 er der nogle gode råd et sted jeg kan følge for hvor forskellige titletags skal være?

Smile Ang. 3: Undre mig lidt da jeg er tilmeldt flere sider (Søger jeg på Google på hugabee.dk kommer disse også frem)

Hilsen Anders

www.hugabee.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:27

20092010:

Jeg vil kraftigt overveje at få lavet min egen. Jeg startede op med en standardløsning da det var det nemmeste for mig dengang.

Jeg vender tilbage til dig i løbet af et par uger - så prøver jeg at beskrive hvad jeg har brug for.

Det skal du være velkommen til :) Ja det er klart nemmest at starte med en standardløsning, men jeg vil mene at man kommer længst med en skrædersyet løsning, da den er betydeligt mere fleksibel, og har de funktioner som du som kunde efterspørger.

20092010:
Smile Ang. 2 er der nogle gode råd et sted jeg kan følge for hvor forskellige titletags skal være?

ALtså, ja :) Det er ikke fordi der er en bestemt formel for hvor forskellige de skal være, men typisk ville de være mellem 80-100% forskellige.
men det jeg mener med at du kan forbedre dine titletags er fx: http://hugabee.dk/baby-alarm-69/babyalarm-299.html 
der står kun babyalrm oppe i toppen af browseren, dette er titletagget, det ville jeg fx skrive sådan: Babyalarm med kamera- og lydfunktion.

kigger du her under(på billedet)
Vil du kunne se at der er det man kalder Duplicate Content, ikke kun i titletags, men også description og i indholdet. Det ligner et forsøg på at lave en flersproget hjemmeside, som ikke helt er lykkedes. men duplicate content er ikke så godt for en hjemmeside. det er også ting jeg ville rette. Jeg kender dog ikke det system som du bruger, så jeg ved ikke hvad der er muligt for dig at rette.

Med hensyn til links, så hvis du allerede har tilføjet et eller flere links til din hjemmeside, skal dette nok blive registreret af Google på et tidspunkt, men det skader ikke at blive ved med at tilføje links på andre sider, jo flere jo bedre, dog skal du maks tilmelde dig eksempelvis 8 linkkataloger om dagen. for at du ikke kommer i dårligt lys hos Google hvis du fx på en dag tilmelder dig 30 eller flere.

MVH Kim 

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 09
Skrevet kl. 15:43

Hej

Kan sagtens se det du skriver. Bare underligt da jeg ikke har haft koblet de andre sprog til i 10-12 mdr. Men kan fornemme at noget kan være svært at komme af med.

Jeg ser videre på dine input og vender tilbage

Hilsen Anders

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:51

Der er råd for at fjerne sådan noget. det tager typisk 24 timer

du skal 3 ting:

1. blokerer for indeksering i din Robots.txt eller på de enkelte sider via et Robots metatag (hvis du har mulighed for at gøre dette).
2. sætte en 404 Not Found på de sider som ikke findes (Hvis du har muligheden for dette i systemet)
3. gå ind i webmasterværktøjerne hos Google og bede om at få dem fjernet fra Google. det kan du selvfølgelig kun hvis du har en konto hos Google.

Jeg kan godt tage et kig i dit system, for at se om dette er muligt eller ikke, hvis du vil have dette. og så evt gøre det for dig.

MVH Kim

PS. alle sådanne ting kan du gøre i de systemer jeg laver

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Ganløse
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:51

Udover de ting der er nævnt ville jeg nok skrue lidt ned for de 5 punkter på forsiden. De fylder meget.

Din shop må gerne være lidt mere "kommerciel" forstået sådan at jeg synes der kunne være nogle indbydende reklamebilleder for din produkter og nogle gode tekster der virkelig kan lokke kunderne. Gode reklamebilleder på forsiden og lige nu er det jo julegavetid.

Nyhedsbreve er godt - og der kunne du måske tilføje lidt mere tekst med, hvorfor det er smart at tilmelde sig -"få gode tilbud" -få rabat" - "vær den første til at se vores nyheder". "Få gode råd om din Ipod og udsdtyr" - altså nogle eksempler der kan få kunder til at tænke at det må de da lige høre mere om. men sørg for teksten er i bosken med tilmeldingen - og at tilmeldingsboksen er på alle sider også ved aflsutning af en handel.

Der står en del om e-mærket, men det er ikke synligt på forsiden - er dog personligt ikke tilhænger af det.

Jeg ville skifte til en Magento shop (har jeg selv gjort), den kræver lidt mere arbeide i starten, men efterhånden finder man da ud af det og den er langt mere fleksibel, SEO venlig og også bedre rent kommercielt. Magento er OpenSource og er meget billig. Se feks. www.powerhosting.dk

Du er i en branche, hvor konkurencen er hård, men det er bare med at klø på.

Der må være en hel del debatforum og blogs der snakker om Ipods og gadgets, tilmeld dig sådan nogen og skriv nogle indlæg, det giver links.

Mvh

axel

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:03

Pakua:

Jeg ville skifte til en Magento shop (har jeg selv gjort), den kræver lidt mere arbeide i starten, men efterhånden finder man da ud af det og den er langt mere fleksibel, SEO venlig og også bedre rent kommercielt. Magento er OpenSource og er meget billig. Se feks. www.powerhosting.dk

Mere fleksibelt, seo venlig og bedre kommercielt end hvad?

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:31
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

20092010:

1. Hvad vil det koste (Prisindikation) at bygge min egen web-shop op hvor de ting du har beskrevet er indbygget (eksempelvis hos dig)?

- Jeg bruger idag ca. 10.000 kr årligt incl moms på afgifter til GoldenPlanet 

Når jeg ser denne slags bliver jeg altså nødt til at komme på banen, især når andre anbefaler Magento. Det er netop denne slags priser jeg prøver at gøre noget ved.

Vi kan for en engangspris på for en køreklar shop på 10.000,- lave et væsentligt federe design til din shop, flytte den over på Magento og som udgangspunkt give dig en bedre platform ift SEO.

Efter første år koster din shop dig så kun 2.000,- (hosting og betalingsgateway).

Du skal selvfølgelig stadig:

• Lave gode tekster
  • Sørge for flere links ind til siden

Beklager hvis nogen mener at jeg spammer tråden, men når jeg ser nogen betale 10k om året for en sådan løsning om året bliver jeg næsten helt harm.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:56

Rasmus Lindgren:

Vi kan for en engangspris på for en køreklar shop på 10.000,- lave et væsentligt federe design til din shop, flytte den over på Magento og som udgangspunkt give dig en bedre platform ift SEO.

Ja man må sige at du spammer tråden lidt. men han efterspørger jo ikke en standardløsning igen :)
Jeg synes dog mest at det er sjovt når folk siger federe, bedre, mere osv, og så glemmer at sige i forhold til hvad. i forhold til det han har, i forhold til det andre kan lverer, hvad mener i egentlig når i siger disse ord?? men ja du har ret i at det er meget at betale om året. og det er også derfor jeg tilbyder ham en krædersyet løsning til ham, ikke en standard løsning.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)