Beklager stavefejlene - en af de ting jeg har måtte nedprioritere pga tiden - svært når jeg gør det ved siden af mit normale job men prøver at rette alt til jeg støder på selv!
men tak for dine input! |
Hey
Min ekspertise er i specalbyggede løsninger, altså løsninger som er lavet til det formål der er med siden/shoppen. jeg bruger ikke færdiglavede out of the box/open source løsninger, da jeg ikke mener at nogen af dem jeg har set kan leve op til de kvalitetskrav jeg selv har, og samtidig fungerer rigtig mange ikke så godt på Google.
Priser kan vi snakke om, men det du betaler for hos mig er ikke afgifter, men et engangsbeløb, hvor du så får de ting du skal bruge, prisen aftaler vi selvfølgelig på forhånd ud fra de kriterier du selv har til shoppen. Shoppen vil være baseret på det grundsystem som jeg selv har bygget, så du kan være sikker på at den vil være SEO venlig, have masser af muligheder og samt mulighed søgemaskineoptimering.
2. hvis du vil se hvilke titletags som Google har registreret, kan du på Google søge sådan: site:www.hugabee.dk. eller site:hugabee.dk
- så vil du få overblikket over de sider som Google har registreret på dit domæne, og samtidig også se at der er enormt mange sider som ser meget ens ud.
3. hvis du på Google søger efter link:www.hugabee.dk eller link:hugabee.dk vil du kunne se at Google ikke har registreret nogen links til dig
4. Jeg har masser af råd, det bedste du kan gøre er at deltage i forskellige relevante fora hvor du kan få noget ud af linksne, bruge til på at besvare blogindlæg på forsellige relevante blogsider, du kan også bruge tid på at finde linkkataloger som er gratis at bruge, og så tilføje din side til dem. der er rigtig mange muligheder for at få indkommende links til ens hjemmeside.
Du kan evt sende mig en mail med nogle specifikationer. på kontakt (snabela) ktj-media.dk
MVH Kim