Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.netbaren.dk søger hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 15
Fra  BetaDwarf Entertainment Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg startede for et år siden netbaren.dk med mine 2 kollegaer. Det går udemærket og fremad, og nogle har måske bemærket reklamer i busser eller på stationer i KBH.

Sagen er den at vi alle 3 bliver nødt til at holde en pause i nogen tid (minimum 2 år), primært pga. uddannelse, fraflytning fra byen - og en længere rejse. Jeg ville i den forbindelse høre om der kunne være nogle ildsjæle der kunne have interesse i at køre baren videre.

Vi er åbne overfor diverse forslag, så lad os endelig høre hvis du/i kunne have lyst til at prøve kræfter med konceptet.

Ring eller skriv for mere info eller et uforpligtende møde over en kop kaffer - på info@netbaren.dk eller på tlf: 61444790

Mvh. Steffen Kabbelgaard Grønning

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:36

Jeg er fra Århus. Har det interesse?

Venlig hilsen.

Grzegorz Nowak, cand.merc.logistik

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Karlslunde
Tilmeldt 23. May 09
Fra  BetaDwarf Entertainment Skrevet kl. 13:03

Jamen det kunne det godt have, da det jo er en webshop kan den sagtens flytte, dog har der klart været mest reklame i københavnsområdet. Men hvis du har et seriøst forslag synes jeg det kunne være fedt - hvis du gad skrive lidt ned om hvad du godt kunne tænke dig, om du er alene, hvad du gerne vil vide osv.?

Enten her eller send det til info@netbaren.dk

Tak for din henvendelse,

-Mvh Steffen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:26

Ville det være interessant at få nogle 100 daglige besøgene fra min side ? ,

Der arbejdes på lidt forbedringer på siden, jeg kan godt lave lidt reklame på min side.

Synes konceptet passer godt samme med mit da ,der kommer 100 vis dagligt forbi min side der skal afholde fest , polterabend kommer forbi min side .Smile

Jeg kan ej have tid hver weekend , med en sjælden gang , til at hjælpe med bartender arbejde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Karlslunde
Tilmeldt 23. May 09
Fra  BetaDwarf Entertainment Skrevet kl. 22:31

Hej Mikael,

Det kunne muligvis være meget interessant, det har selvfølgelig nogen indflydelse på målgruppe men altså...

Men et samarbejde kunne da sagtens komme på tale. Men i første omgang er der brug for nogle der mere konkret kan køre netbaren videre enten som den er nu - eller i et nyt format. Derefter vil jeg helt klart vende tilbage. Men hvis du er i branchen i forvejen, kunne det måske også være du havde nogle venner der var interesseret`?

Mvh

-Steffen

Fra Møldrup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:42

Det kunne sagtens kombineres med vores forretning. Vi har i forvejen udbringning døgnet rundt i hele landet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)