Hej amino! |
Det er måske for individiuelt et spørgsmål?
Har bare gået og tænkt over det, da det er relevant for mig lige nu.
Hej amino! |
Det er måske for individiuelt et spørgsmål? |
Hej Thomas, Vend spørgsmålet om, og hør hvilke banker folk IKKE vil anbefale - så skal du nok få en masse reponse :o). Jeg tror det er meget individuelt, og afhænger også af hvilke forretninger man gør med sin bank. Det bedste du nok kan gøre er at kontakte en række forskellige banker, og høre hvad de kan gøre for dig. Med venlig hilsen |
Banker er fantastiske, når du ikke har brug for dem står de på hænder for dig, og den dag du har brug for dem, er der en hvis risiko for at de ikke er der for dig. Så jeg ville nok være lidt mere obs på hvilken rådgiver du fik, den rette rådgiver kan trylle og den forkerte kan køre dig i sænk. |
Helt enig, det er hvilken rådgiver man får der afgør om banken er med en eller mod en, når krisen træder ind. |
¨ Det er selvfølgelig en faktor, men langtfra den vigtigste. Find en bank, hvor kemien passer og du føler du får den bedste sparring på dine behov. Venlig hilsen |
Hej Thomas. Som med alt andet her i livet er det et spørgsmål om forhandling. Du skal vide præcis hvad du ønsker af banken, og så forhandle hvert enkelt punkt. Det viser også banken at du har styr på dine ting, og så er de lettere at tale med. Mvh. Ditbrugtmarked |