Hej Konrad Forsiden mangler i mine øjne hierarki. Der er så mange bokse i sort/grå, at det næsten gør det umuligt for mine øjne at fæstne sig ved noget som helst. Hvad skal jeg klikke på? Hvad vil du/I helst have at jeg kigger på først? Når alle forsidens felter er udfyldt med information og mørke farver, finder mit øje ikke ro - og når det ikke finder ro, har det tendens til at flakke... og flygte. Forsiden ville blive meget mere overskuelig og aktiverende, hvis I gjorde kolonnerne i henholdsvis venstre og højre side helt lyse. Altså væk med den går mørkebaggrund og måske også de sorte menubokse. Skriv med sort på den lyse baggrund, der uden rammer går i et med selve forsidens baggrundstapet. På denne måde får I sat fokus på kasserne 'Nye produkter', 'Men, Women, Kids' og 'tilbudskasserne'. De er hurtige at overskue - og hvis ikke de har motiveret til et valg, kan man lade øjnene glide ud i en af de lyse og rolige sidekolonner, hvor man igen får muligheden for at træffe et valg. Kan du følge mig? Hvis det hele er lige - er det hele lige meget ;-) |
Edit:
Jeg kunne heller ikke få lov at rette i mit indlæg, men der skulle naturligvis stå "mørkegrå baggrund" og ikke "går mørkebaggrund" ;-)