Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny forside lanceret på miinto

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Konrad

Forsiden mangler i mine øjne hierarki. Der er så mange bokse i sort/grå, at det næsten gør det umuligt for mine øjne at fæstne sig ved noget som helst. Hvad skal jeg klikke på? Hvad vil du/I helst have at jeg kigger på først?

Når alle forsidens felter er udfyldt med information og mørke farver, finder mit øje ikke ro - og når det ikke finder ro, har det tendens til at flakke... og flygte.

Forsiden ville blive meget mere overskuelig og aktiverende, hvis I gjorde kolonnerne i henholdsvis venstre og højre side helt lyse. Altså væk med den går mørkebaggrund og måske også de sorte menubokse. Skriv med sort på den lyse baggrund, der uden rammer går i et med selve forsidens baggrundstapet.

På denne måde får I sat fokus på kasserne 'Nye produkter', 'Men, Women, Kids' og 'tilbudskasserne'. De er hurtige at overskue - og hvis ikke de har motiveret til et valg, kan man lade øjnene glide ud i en af de lyse og rolige sidekolonner, hvor man igen får muligheden for at træffe et valg.

Kan du følge mig? Hvis det hele er lige - er det hele lige meget ;-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 22:43

Edit:

Jeg kunne heller ikke få lov at rette i mit indlæg, men der skulle naturligvis stå "mørkegrå baggrund" og ikke "går mørkebaggrund" ;-)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:45

René Gade Mikkelsen:
Jeg kunne heller ikke få lov at rette i mit indlæg,

Sjovt du siger det , jeg har samme problem :)

Allan

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 23:01

Hej Konrad

Jeg synes i bør fremhæve det store antal butikker, som i har fået samlet på et sted. Det er det ,som skiller jer ud fra konkurrenterne, og jeg tror at det vil skabe troværdighed og tryghed hos kunderne. Lad det evt. fremgå i topbanneret, så det ses på alle landingpages. Lav evt. en spilttest med og uden dette tiltag og mål forskellen i konverteringen.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:13

tak input, er taget til mig. Det er helt sikkert vi får ændret på visningen af antal butikker online og antal produkter!

Jeg vil lige gå videre med den opløsning, jeg tror det kan løses ved at gøre topbanneret mindre så der bliver vist noget mere med værdi istedet...

modetøj fra flere hundrede tøjbutikker online!

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 03:13

Hej Konrad

Jeg tror miinto.dk er den første hjemmeside jeg har set, hvor "Returvare" er en valgmulighed i den øverste bar. Det kunne jeg godt tænke mig at høre jeres erfaring med. En super ide, som både kan være positiv overfor kunden og give et negativt image, måske?

Om der er en just-eat effekt. Well, det er jeg ikke helt sikker på. Jeg ved godt I har en just-eat mand med om bord, men jeg synes, hvis jeg må være ærlig, at just-eat hjemmesiden er mere tilgængelig for en sulten mand.

Hvorfor har I valgt hurtig søgning med valgmulighederne "herrer, damer og børn", når I også har de samme valgmuligheder i øverste bar + endnu engang som foto option midt på siden. Det er i mine øjne over kill, selv om man ikke må tabe kunderne allerede på første/intro siden.

Det første, som pt fanger mit øje, er muligheden for at tilmelde mig nyhedsbrevet. Et det som I ønsker, eller vil I sælge nogle varer? Hvis den gule farve udelades på myhedsbrevet, kan I evt bruge de friske farver til at fange kundernes opmærksomhed på det, som reelt er vigtigt, nemlig at sælge nogle varer til de respektive køn.

Uden at have være dybt inde på jeres hjemmeside. Har I sørget for følgende features:

- Det er kvinderne, der køber til børn. Bliver kvinderne fristet i slutningen af deres køb, så kvinderne også køber tøj til børn?

- Er jeres hjemmeside dynamisk, dvs kan hjemmesiden huske, hvad jeg købte sidst, hvis jeg er logget ind, så jeg får relevante gode tilbud fra eks Hugo Boss?

Mvh

Holger

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 04:38

Hej Konrad,

Mange af de ting jeg ville ha´ budt ind med er allerede nævnt, så her er en lille ting: I topmenuen står der "returvare", men når man lander der, så står der returvarer i flertal. De andre titler i topmenuen er også i flertal, men, women, kids, så for mig ville de se bedre ud med "returvarer".

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:27

En af Jeres konkurrenter der har samme "koncept" nævner med stort i toppen af deres side antallet af butikker, samlet på 1 site.

Umiddelbart virker det fint hvis i gerne vil have brugeren forstår hvordan tingene hænger sammen.
Jeg lagde ihvertfald mærke til det som noget af det første da jeg besøgte deres side og orienterede mig.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)