Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny forside lanceret på miinto

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi idag uploadet nye funktioner til vores forside, for at ramme flere af impuls køberne, ved at placerer nogle rigtige vilde tilbud på forsiden...

Jeg har dog en forespørgelse på hvordan I modtager forsiden nu? Er det et klart budskab at man kan finde tøj på miinto?

Hvad med vores hovedformål, og unikke idégrundlag, er det synligt?
Vi er unikke fordi vi for første gang skaber en "just-eat" bare for tøjbutikker, og idag efter 4 mdr. online repræsentere 168 forskellige tøjbutikker fra hele DK. Men ved man det når man besøger sitet???

Det tror jeg nemlig ikke, kan I evt. komme med nogle foreslag, på hvad der skulle til for at I kunne forstå miinto's budskab, med det samme I kom ind på siden?

Glæder mig til at hører fra jer!

modetøj fra flere hundrede tøjbutikker online!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:41

Der skal scrolles vertikalt, for at få dine tilbud synlige i min skærmopløsning.

Jeg er slet ikke i tvivl om man kan købe tøj på miinto.dk - men hvordan jeres koncept fungere kan jeg ikke udlede af forsiden.

I kunne punkt opstile budskabet, hvor i kort kommunikere ud: 164 Tøjbutikker samlet i en webshop! men det kræver i er villige til at ofre et andet element på forsiden. Eventuelt ændre en lille smugle i jeres topbanner, så det kom til at stå der.

Sidst nævnte mulighed vil jeg foretrække, da mange af jeres besøgende vil komme ind via undersider, og garanteret tænke "just another webshop..."

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 21:45

Hej konrad,

Det er blevet fint med tilbud på forsiden - ligesom 'se flere produkter fra..' kunne i evt overveje også at skrive 'se flere gode tilbud', for at få endnu flere videre..

Konrad A. Kierklo:

Hvad med vores hovedformål, og unikke idégrundlag, er det synligt?
Vi er unikke fordi vi for første gang skaber en "just-eat" bare for tøjbutikker, og idag efter 4 mdr. online repræsentere 168 forskellige tøjbutikker fra hele DK. Men ved man det når man besøger sitet???

Det tror jeg nemlig ikke, kan I evt. komme med nogle foreslag, på hvad der skulle til for at I kunne forstå miinto's budskab, med det samme I kom ind på siden?

Hmm, nej det er ikke så synligt.. Det kunne måske være en mulighed at lave en 'om Miinto' boks mellem nyhedsbrevs- og facebookboksen i højre side af sitet, hvor i kort beskriver Miinto's koncept.

Mange hilsner Anja

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:57

Casper:
Der skal scrolles vertikalt, for at få dine tilbud synlige i min skærmopløsning.

Jeps i main .css finder man :

#content{
width: 1024px;
margin: 0 auto;
padding-bottom: 15px;
background: #fff;
border-left: solid 1px #fff;
border-right: solid 1px #fff;
}
Som skal være 980px ikke 1024px

Jeg har tilmeld mig jeres nyhedsbrev Smile god ide ....

/allan

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:05

Hel Allan,

Ja det gør den også. Min skærm køre heldigivs i en lidt (men ikke meget) større opløsning end 1024x768. Der jeg tænkte på scroll var at jeg vertikalt skulle scroll for at se tilbudene. Se her hvad jeg ser som det første:

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Odense
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:10

tak for feedback! Jeg tror jeg vil drøfte løsning omkring at indsætte en boks eller skrive det i topbanneret at man handler fra 168 tøjbutikker.

Vil det være en idé at gøre banneret smallere, så tilbuddene kom højere op?

modetøj fra flere hundrede tøjbutikker online!

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:18

jeps ser det lige nu du skriver vertikalt Smile

Det ændre dog stadig ikke på der er horisontalt scroll i 1024 opløsning :)

/allan

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:22

Hej Konrad,

Har du ikke noget statistik  for hvilke opløsninger som benytter din side? Husk at tage højde for at folk kan have rigtig mange toolbars installeret også, som gør dit synlige salgsrum mindre.

I gamle dage var det nemt, der sad folk med dere stationære PC. Så websitet passer i en opløsning på 800x600 og var man en rigtig usability guy, så brugte man de websikre farver. Nu kan man jo efterhånden gå på nettet med alt der kan sættes strøm til, selv ens støvsuger :-) - det gør bare det hele mere kompliceret .

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:23

Jeg synes at det ser vildt godt ud ift tidligere.....

Dog vil jeg lige nævne een ting, som jeg synes er vigtig. I højre side "Lige nu på Miinto", som indeholder butikker: 168 Produkter: 6145....

Hvorfor er det ikke placeret over folden som noget flash......altså løfte det til et andet og højere niveau...... i stil med "Nu med tøj fra 168 forskellige forretninger" - Det er sgu for vigtigt til at skjule det i bunden som død tekst imo.

Ud over det............vildt cool ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:25

Kunne ikke få lov til at ændre mit indlæg...

PS. Tilbudene er under folden på min bærbare. Man kan ikke se %erne

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)