Så har vi idag uploadet nye funktioner til vores forside, for at ramme flere af impuls køberne, ved at placerer nogle rigtige vilde tilbud på forsiden... Jeg har dog en forespørgelse på hvordan I modtager forsiden nu? Er det et klart budskab at man kan finde tøj på miinto? Hvad med vores hovedformål, og unikke idégrundlag, er det synligt? Det tror jeg nemlig ikke, kan I evt. komme med nogle foreslag, på hvad der skulle til for at I kunne forstå miinto's budskab, med det samme I kom ind på siden? Glæder mig til at hører fra jer! |
Der skal scrolles vertikalt, for at få dine tilbud synlige i min skærmopløsning.
Jeg er slet ikke i tvivl om man kan købe tøj på miinto.dk - men hvordan jeres koncept fungere kan jeg ikke udlede af forsiden.
I kunne punkt opstile budskabet, hvor i kort kommunikere ud: 164 Tøjbutikker samlet i en webshop! men det kræver i er villige til at ofre et andet element på forsiden. Eventuelt ændre en lille smugle i jeres topbanner, så det kom til at stå der.
Sidst nævnte mulighed vil jeg foretrække, da mange af jeres besøgende vil komme ind via undersider, og garanteret tænke "just another webshop..."
Med venlig hilsen
Casper Schneider