Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO forum for plussere

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Martin Thorborg:

Der har længe været et ønske om en mere privat del af Amino til snak om SEO, Facebook, e-handel m.m. Flere af de ting vi snakker om i offentligheden, kan læses af alle og det er ikke altid optimalt.
Ulovlige ting vil selvfølgelig ikke bliver tolereret, men alt der går til kanten er ok.

Jeg har ingen problemer med at Amino forretningsmæssigt lukker dele af for en betalende gruppe, blot man ikke stikker sig selv blår i øjnene og tror at man får et mere fortroligt forum, blot fordi man skal betale for at være med i den fortrolige del, med mindre der er en screening af hvem der kan blive medlemmer, og sikrer at der ikke opstår interessekonflikter. Er det også med i konceptet?

Jeg har nu også svært ved at se fidusen ved den løsning.......er det en joke? Big Smile

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:03

Ideen er egentlig meget simpel. 
Amino Plus forum bliver ikke crawlet af Google, det betyder at man kan føre en diskussion der så ikke dukker op hos dem der søger på nettet.
Det giver sig selv at alle kan oprette sig som Amino Plus medlemmer, men har man brug for at diskutere en fyring på arbejdspladsen, så er chancen for at en given medarbejder lige finder diskussionen noget mindre, end hvis man kunne finde snakken ved en søgning på firmanavn.

Det er faktisk en feature mange Amino'er har efterspurgt og nu er den her.

Dbh Martin 

Fra Allerød
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:12

Martin Thorborg:

Amino Plus forum bliver ikke crawlet af Google, det betyder at man kan føre en diskussion der så ikke dukker op hos dem der søger på nettet.

Det giver til gengæld god mening!

Kunne dog også laves uden Plus-medlemsskab, blot som et lukket forum for de, der er logget ind ;-) Men den forretningsmæssige baggrund er forståelig, og som sådan fin nok.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:17

Jep, mange af de nye ting vi laver, er forbeholdt Amino Plus medlemmer. Så undgår vi at tage så mange ting fra "gratisterne" og det er en god og fair måde at gøre det på.

Dbh Martin 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:21

Martin Thorborg:

Jep, mange af de nye ting vi laver, er forbeholdt Amino Plus medlemmer. Så undgår vi at tage så mange ting fra "gratisterne" og det er en god og fair måde at gøre det på.

Dbh Martin 

Syntes det er en god fremgangsmåde!

Et problem jeg kunne forstille mig var at hvis jeg skulle lave en SEO post, så kunne jeg sagtens se mig selv komme til konsekvent at poste den i Plus forummet og måske ville nogen blive snydt for de svar jeg får, så var det muligt at lave en funktion der gjorde den KUN synlig for Plusser? og ellers synlig for begge i samme Gruppe som den er nu?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:01

Jeg er nok lidt træt, men jeg forstår ikke helt problemet?

Dbh Martin 

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 00:00

Bautik:
Et problem jeg kunne forstille mig var at hvis jeg skulle lave en SEO post, så kunne jeg sagtens se mig selv komme til konsekvent at poste den i Plus forummet og måske ville nogen blive snydt for de svar jeg får, så var det muligt at lave en funktion der gjorde den KUN synlig for Plusser? og ellers synlig for begge i samme Gruppe som den er nu?

Funktionen er der jo... post i plusforum hvis du mener at det ikke rager alle og enhver. Ønsker du flest mulige svar, og er svarene noget alle kan tåle at læse, så post det i det åbne forum.

Det er ikke muligt praktisk at lave det du foreslår, det er jo to forums, det ene åbent, det andet privat...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 00:04

Martin Thorborg:

Det er den rigtige måde... bare den var blevet benyttet fra starten af... så havde du undgået meget brok!

Men det er den positive indgangsvinkel... hold fast i den!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:18

Janno Damgaard Lassen:

Martin Thorborg:

Det er den rigtige måde... bare den var blevet benyttet fra starten af... så havde du undgået meget brok!

Men det er den positive indgangsvinkel... hold fast i den!

En blanding er efter min mening det bedste. Det må godt gøre lidt ondt :-)

Dbh Martin 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)