Jeg formoder, at når jeg har forsøgt alt - og jeg siger ALT - må det være det være lydkortet der er gået!
Hvis din computer har et integreret lydkort (lydkortet er indbygget i computerens bundkort), og det har de fleste i dag, lyder det lidt usædvanligt, at det kun er lyd-delen som er defekt.
Jeg vil anbefale at du tjekker følgende:
Undersøger enhedshåndtering i Windows for eventuelle fejl eller deaktiverede enheder.
Henter nyeste version driver og tilhørende program til lydkortet fra producentens hjemmeside.
Afinstallerer den installerede driver og det eventuelle tilhørende program til lydkortet.
Genstarter computeren
Installerer den hentede seneste version af driver og eventuelle tilhørende program
Tjekker under Kontrolpanel - Lyd, om det er den rette del af lydkortet, som står til at afspille lyd. Nogle lydkort har både en digital udgang og en analog udgang. Her kan også tjekkes, om Windows' almindelige lyde kan spilles.
Tjekker om de eventuelt tilsluttede højttalere kan spille, hvis de er tilsluttet en anden computer.
Driller det stadig, er du velkommen til at kontakte mig. Så vil jeg gerne tilbyde at kaste et blik på det fjernbetjent.
Håber du kan bruge det.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn