Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moralkodeks flere Amino profiler pr person

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle

Tusind tak for jeres indlæg.

På baggrund af jeres indlæg er jeg er kommet frem til at det er ok, at have flere profiler, jeg er dog også enig med de af jer, som mener at det kan misbruges.

Mit motiv er i relation til link bygning, det mener jeg er udramatisk. Af hensyn til det mere moralske, så jeg vil skrive på min profil at jeg har en anden profil, så kan det nemt afsløres af alle, hvis jeg skulle falde for fristelsen at misbruge det i andre retninger.

 

Ha en rigtig week end

Finn

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Jeg er grundlæggende enig med Fashion-Seller men syntes dog hvis man skulle have problemer i den retning kunne man jo tage den over PM med dem man nu har i sit netværk, jeg syntes stadig det er uetiks med flere profiler og mener det er svært at sotere de gode hensigter fra de dårlige. Måske det hænger sammen med jeg er opdraget til at stå ved de ting jeg siger/skriver og ikke tage det på "falske" primisser.

Problemet er blot at PB er for to personer, og man får derfor ik mulighed for, at høre flere synsvinkler/ideer på et spørgsmål/problem.

Men som sagt, så må det være op til den enkelte at afgøre, hva han/hun mener er bedst.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Pedersen:

Mit motiv er i relation til link bygning, det mener jeg er udramatisk. Af hensyn til det mere moralske, så jeg vil skrive på min profil at jeg har en anden profil, så kan det nemt afsløres af alle, hvis jeg skulle falde for fristelsen at misbruge det i andre retninger.

Du kan vel bare hedde Finn Pedersen2, og så henvise til denne profil. Så er der ingen slinger i valsen, og du kan sove trygt lige indtil Aminos Seo effekt er = 0 ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion-Seller.

Helt enig, det er måden at gøre det på.

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du hvad jeg runder lige op til 100.000.000.000 euro, det er næsten nemmere. Mød mig imorgen på Peterspladsen. Jeg har sorte briller og overskæg. Hav pengene med i kontanter, gider ikke alt det der med papirer og sådan noget.

Vi ses imorgen hej hej

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)