Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre amino brugeres mening om www.abodense.dk

Det er IKKE en side jeg har haft noget med at gøre - men vil gerne høre hvad andre mener om den

I kan se nederst på siden hvilket webbureau der har stået for udvikling.

Jeg venter med at kommentere til jeg har hørt andres mening

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:45

Okay designet hjemmeside , som fungere udmærket Smile

I beskrivelse af boligerne kunne jeg ikke finde disse informationer

Hvad er vente tid på de enkelte boliger , det er det folk kigger først efter når de skriver sig op ?

Hvad koster boligerne ?

Hvorfor ikke lige kontaktsiden med hvor man kan finde  telefon nummer og alle kontakt informationer ,

jeg ville ikke lede første efter et telefon nummer på siden find os , med på den anden siden kontakt os ,det tror jeg os flertallet ville gøre.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingør
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 00:52

Jeg bruger firefox og desværre understøttes hjemmeside ikke særlig godt i firefox.
Det meste af teksten på siden går ud af de grå firkanter så det ser ikke særlig godt ud..
Jeg ville anbefale at få rettet op på det..
Mange mennesker bruger nemlig firefox

Ellers meget pæn hjemmeside.. Måske lidt flere farver

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 01:01

Hej,

Der er også en del fejl når man tester den i Safari på Mac, bla. med teksten. Prøv evt se på, http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.abodense.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

Her finder den 43 Errors samt 10 warning(s). Hvilket kunne være årsagen til de forskellige problemer. Men ellersen ganske udmærket siden.

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 09:47

Udover at det vises forkert i Firefox, Chrome og andre browsere, synes jeg absolut heller ikke, at det ligefrem er et prangende design.

Jeg har tidligere hjulpet kunder fra det webbureau, som har fået et lignende site, eller det som var værre, og har betalt 7-9.000,-  for det. Er man tilfreds med det man har fået, så er det jo fint nok. Jeg synes måske det er mange penge for så lidt - og som i øvrigt kun vises rigtigt i Internet Explorer.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 11:29

Mikael christiansen:

Okay designet hjemmeside , som fungere udmærket Smile

I beskrivelse af boligerne kunne jeg ikke finde disse informationer

Hvad er vente tid på de enkelte boliger , det er det folk kigger først efter når de skriver sig op ?

Hvad koster boligerne ?

Hvorfor ikke lige kontaktsiden med hvor man kan finde  telefon nummer og alle kontakt informationer ,

jeg ville ikke lede første efter et telefon nummer på siden find os , med på den anden siden kontakt os ,det tror jeg os flertallet ville gøre.

Som jeg skrev har jeg ikke noget med hjemmesiden at gøre men er beboer i den boligforening - jeg har tidligere anbefalet mig som selvstændig IT ekspert for abodense og er lidt ærgerlig over at de har valgt så dårlig en løsning et andet sted.

Ja det undrer mig at de har accepteret en side med så mange fejl og med så tyndt et layout - selve banner er bare et gråt felt med tekst.

Skal jeg være ærlig så er det noget af det ringeste jeg har set fra et webbureau ....

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:36

Ja det vildt nok at man kalder sig webbureau og tager penge for det. Men det ikke det eneste i den stil jeg har set, også herinde fra. Selvkritik ville være rart.

Havde de ikke nogle reference sider i kunne se ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 11:43

Jimi Hove:

Ja det vildt nok at man kalder sig webbureau og tager penge for det. Men det ikke det eneste i den stil jeg har set, også herinde fra. Selvkritik ville være rart.

Havde de ikke nogle reference sider i kunne se ?

Hej jeg har desværre ikke fået lov til at være med til at stille krav - for så var der kommet andre resultater ud af det .

Det er ikke ITkyndige som har stået for valget af hjemmeside - men syns godt at uanset baggrund er det rimeligt tydeligt at det her er et dårligt og ikke holdbart resultat.

Jeg forstår faktisk ikke at et webbureau vil lægge navn til den slags - det kan kun skade deres virksomhed med dårlig omtale.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)