Godaften Jeg beklager på forhånd, hvis jeg har lagt følgende emne forkert. Jeg er en dreng på seksten år, som går i første G på det almene gymnasium. Jeg har længe leget med et internet-projekt, som desværre endnu kun er blevet ved idéerne. Jeg ved størstedelen af brugerne har en hård hverdag, og derfor forventer jeg heller ikke det store svar. Indlægget skrives grundet uerfaring, som nok skyldes min unge alder. Jeg håber enkelte brugere vil tage stilling til mine ideologier. Min håbefulde drøm går ud på at starte et sportsforum, hvor alle sportsgrene kan diskuteres. Dette er noget, som ingen andre nationale sportssider kan mønstre, hvilket gør denne idé unik. Jeg har selv i mange situationer manglet et bredt sportsforum, hvilket andre personer ligeså har efter min bedste tro. Jeg har brugt meget tid på at høre forskellige talkshows – f.eks. det Martin Thorborg præsenterer – samt læse en masse om at styre og oprette hjemmesider. Derfor er jeg udmærket klar over, at jeg ikke kan starte med at promovere siden, med alle idéer jeg har. Dette vil gøre hjemmesiden for stor og uoverskuelig, når man ikke har så mange besøgende i starten. Jeg vil dog gerne forklare mine idéer nedenfor. Min målsætning er at fremføre en side, som kan samle alle sportsinteresserede individer i Danmark. En side hvor ligesindede kan mødes og debattere deres fællesinteresser. En side hvor man kan få nye bekendtskaber med en folkemængde, der deler den samme passion, som en selv. En side som kan holde en opdateret med alle relevante sportsrelaterede informationer. Siden skal stå i dyb kontrast til ungdomssider som Arto, men skal stadig indeholde nogle elementer, som man ikke ser på fodboldforum.dk og andre lignende sider. Siden skal være bestående af et community. Dette community skal være medvirkende til at udarbejde bekendtskaberne brugerne mellem. Jeg vil skabe overstående ved hjælp af brugermuligheder og informative sektioner. Brugerne for mulighed for at skrive en uddybende profiltekst, oprette informationer om dem selv, oprette album med deres yndlings billeder og film, tilføje venner, skrive blogs og selvfølgelig kommentere de oprettede emner i debatforummet. Derudover kommer der som sagt informative sektioner. Dette giver muligheden for at se de nyeste sportsnyheder på forsiden, opdateret af andre online medier, se en tv-oversigt over ugens sport, se de forskellige stillinger og ranglister og se odds-mulighederne til de kommende sportsbegivenheder. Jeg vil understrege, at dette selvfølgelig kun er på idé-stadiet, og der kan ske ændringer før det endelige produkt offentliggøres. Derudover kan jeg tilføje, at jeg har lavet en PowerPoint-præsentation, som går dybere med hele projektet, hvis nogen skulle være interesserede. Jeg vil gerne høre jeres vurdering af overstående. Succeskriterier, ændringer osv. Derudover vil jeg gerne høre, hvilke forslag I har, når det gælder om oprettelsen. Jeg regner med at købe et domænenavn i morgen, så hvis I har nogle idéer til navnet, skal i også være meget velkomne. Generelt vil jeg bare vide, om jeg skal hyre en webdesigner og programmør, eller om jeg skal starte med et gratis tema fra f.eks. PHP-fusion. Derudover kan eventuelle interesserede programmører henvende sig med tilbud, hvilket der så kan startes en dialog over. Hvis I ligger inde med spørgsmål, er I yderst velkomne til at spørge. Mvh.
|
Ingen hjælp