Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man placere et link på en amerikansk side?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan mener i, at effekten af et link til et dansk website på følgende to sider vil være:

1) En dansk side med relevant indhold for det danske website.
2) En amerikansk side med relevant indhold for det danske website.

Der indsættes altså et link, der peger på et dansk website (sproget er dansk). Hvad betyder det, at sproget på siden, hvor linket placeres, ikke er dansk?

På forhånd tak for tilbagemeldinger. Smile

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:46

Jeg vil mene at det danske link  er bedst. Men kun hvis begge sider har lige meget autoritet i søgemaskinernes øjne(Det kan f.eks. ses på page rank og antal backlinks til den pågældende side).

Tilmeldt 10. Jun 09
Skrevet kl. 21:17

Tak. Big Smile Hvis vi forudsætter, at alt på nær sproget er ens, hvor stor er forskellen så på de to links' værdi?

Tilmeldt 10. Jun 09
Skrevet kl. 17:34

InspirationNow123:

Tak. Big Smile Hvis vi forudsætter, at alt på nær sproget er ens, hvor stor er forskellen så på de to links' værdi?

Er der en, der ved det? :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:40

Det er meget svært at sige. Det kommer an på antallet af links du har til dit danske domæne fra udlandske osv.

Tag udgangspunkt i:

For hver 10 "rene" danske link du får, kan du få en fra udlandet

Eller

For hver 5 "rene" danske link du får, kan du få en fra en autoritet fra udlandet.

Dette er selvfølgelig meget skrapt. Men mine målinger viser at så vidt det er muligt, så giver dette det bedste resultat.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:43

Hertil vil jeg også lige citere vores egen Casper:

Dårlige erfaringer. Fokuser på at få kvalitetslinks frem links af tvivlsom karakter. Jo mere det site som linker til dig minder om dit eget, jo større udbytte får du. Sproget vil være en barriere.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 10. Jun 09
Skrevet kl. 17:59

Tak for det! Det var en stor hjælp.

Dette spørgsmål forventer jeg ikke vil blive besvaret, da det ikke var en del af det oprindelige oplæg. Nu stiller jeg det bare, når vi er ved det:
Det site, der linker til mig, skal minde om mit eget. Vil et link på en norsk side da være næsten lige så godt som et link på en dansk side?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:16

Nej. Norske sider ligger ofte på norske servere som er i Norge. Dette vil Google tage højte for i de danske søgeresultater.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)