Sad lige og kiggede nærmere på nogle af regningerne fra mine leverandører af varer, kasser, poser osv. og kan se at de ihvertfald ikke skammer sig over at opkræve fragt Så er man tilbage ved det sædvanlige spørgsmål - fragt eller indbagt i salgspriserne !!! Jeg kører selv med de reelle fragtudgifter videre til kunden - som fragt - undtagen til de store kunder, hvor jeg foreløbig har ædt den selv. Mærker bare ofte modviljen til at betale for fragten hos kunderne - også selv om beløbet er lille. Og samtidig ved jeg mange af disse iforvejen kører efter varerne, og altså både betaler i tid og benzin/afskrivninger mv. ( men det tæller åbenbart ikke rigtig med.... ) Det er ligesom om mange ikke fatter at de kommer til at betale uanset hvad - det er bare spg. om vi kalder det fragt eller lidt højere salgspriser Hvad gør i selv ? Mvh Jesper
|
Fragt!
Det giver den mest reele pris, og så kan køber bedre forholde sig til evt omkostnings niveau... Overblikket er meget bedre i stedet for skjulte opkrævninger og højere priser!