Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af offshore webudvikling

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal have lavet en hjemmeside i .NET, som forventeligt vil tage 6 måneder for 6 udviklere, dvs. 3 årsværk.

I den forbindelse har jeg tænkt mig, at indhente nogle tilbud på offshore programmering. Da det er en forholdsvis stor opgave, stiller jeg naturligvis store krav til leverandøren.

Bl.a. skal referencerne være i orden, ligesom der skal være en solid dansk organisation bag.

Jeg har selv fundet frem til Kring, som bl.a. har løst opgaver for Netdoktor, Bilbasen, Falck – og vistnok også for Spamfighter (det må viceværten kunne svare på  ).

Da jeg gerne vil have mere end et tilbud, søger jeg en eller flere lignende leverandører.

Har I nogen gode forslag til hvilke leverandører jeg bør overveje?
Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 13:49
prøv at tage et kig på tci.dk, de laver sådanne ting. De har blandt andet lavet bodybuilding.dk

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:55
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 16:00
Hej Peter,

Vi (www.Eruditesoft.com) giver meget gerne et tilbud på din opgave. Jeg kan desuden sætte dig i kontakt med vores projektledere, som gerne kigger på din opgave helt uforpligtende, så du kan få et præcist estimat af pris, tid m.m.

Eruditesoft.com har en række danske kunder, samt firmaet er delvis ejet af det danske firma HiT Media ApS, som hører hjemme i Aalborg.

Hvis det lyder interessant, så er du meget velkommen til at sende mig en e-mail på jacob@eruditesoft.com eller ringe til mig på telefon 7734 0903.

Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:32
Tak for jeres input.

Jeg er i gang med at indhente et tilbud fra en ny kanal.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)