Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der salg i dette?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Kunne godt tænke mig at høre jeres mening, om der er salg i slips?

om det noget folk køber?

-ved ihvertfald , det en vare med få fortrydelser osv da de jo har samme størrelse.

hvad er jeres mening.

på forhånd tak

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:54

Ja tror helt klart det er noget som folk køber, men ikke den store udskiftning i det.. Og du fortæller ikke lige hvordan det skal sælges men regner med du vil gøre det via en webshop..

Vil sige at de få gange jeg køber slips, der bliver de købt sammen med det andet tøjkøb så det matcher en skjorte og desuden kan man føle kvaliteten.. Men så faktisk et fedt slips, som mere ligner noget der er hæklet.. Synes faktisk det er rimelig fedt og et slips som vil være mere til de unge.. Så dog Casper Christensen i sådan et slips og synes det var en fedt detalje, da det  ikke er så formelt som et normalt slips.

Altid en ny ide!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:07

Ja der er salg i slips, men der er et større salg sammen med noget andet, men hvis man også kombinerede salg og guide til slips, ville der sikkert være endnu mere salg, det kunne fx være i form af kvalitets beskrivelser, anmeldelser, hvordan man binder slipseknuder og sådan noget.

det vil i hvertfald hive flere ind på en hjemmeside vil jeg mene :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:26

Hej Sjeltoft

Sad lige og tænkte lidt over dine slips, tror konceptet alene er lidt magert, hvad med at tænke i sokker, det mangler vi alle sammen af og til, en fast pakke med sokker en gang hver anden måned og hvad med underbukserne, er det ikke også noget der var rart at få med få med posten en gang hver anden måned, så suppler med slips, som tilkøb. En rigtig mande shop, med de ting man ikke rigtig gider og lette bagdelen for at gå ud og købe ?

Bare nogle tanker

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 20:37

sjeltoft:

-ved ihvertfald , det en vare med få fortrydelser osv da de jo har samme størrelse.

Jeg byttede engang et slips - fordi det strammede

Stick out tongue

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:01

Jeg kunne da godt se ideen i en special butik som har anderledes og "fede" slips, som ikke er magen til alle de her standard udgaver man kan købe i diverse butikker.

Det kommer dog til at kræve noget rigtig god markedsføring, og det koster jo normalt, og desværre er der jo ikke den store fortjeneste på slips (i hvert fald mit gæt).

Som andre skriver bør du måske overveje at sælge lidt mere end blot slips. :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:36

Du kan vende den rundt og spørge dig selv følgende. "Er der mon en grund til, at de fleste andre slipse-webshops enten lukker eller ændre koncept".

Når du har tænkt over den sætning længe nok, og mener at have fundet svaret, så har du vel svaret på dine egne spørgsmål ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:37

Oasis:

og desværre er der jo ikke den store fortjeneste på slips (i hvert fald mit gæt).

Øhhh du tjener da mere på slips end på mange andre tekstilvarer. Og gør du ik det, så er det enten fordi din salgspris er forkert, eller du er en MEGET dårlig købmand!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)