Hej :-) I al min tid med at lege med websites har jeg anvendt Firefox, og blev ret chokeret over at Google ikke ser ud til at indeksere ens for de 2 browsere!-Jeg har ikke uploaded mit endnu, men kan se det med søgninger på andre sider. Hvorfor? -Og hvordan løses det bedst muligt? Hænger det sammen med at man nu bruger CSS og at Explorer og Firefox ikke reagerer ens på det? Skal man tage hensyn til de forskellige keywords når man tager hensyn til begge browsere, eller er det kun relateret til hvordan de indekseres? Jeg er selvlært og nybegynder, så jeg har ingen reel anelse om hvad jeg laver. Virker det, så virker det, og jeg lærer af det ved siden af... forhåbentlig :-) Så alle mulige tips er meget velkomne. Hyg allesammen :-) ~*Louise
|
Umiddelbart lyder det til, at det er Googles personligt tilpassede søgeresultater, som er på spil i den ene af dine browsere.
Du kan slå det fra ved at logge ud af din Google konto - Kig efter "log ud" i øverste højre hjørne når du går ind på www.google.dk.
----
Det har ikke noget med CSS at gøre, da Google "ser" din hjemmeside på en anden måde end vi selv gør. Du kan se hvordan din side ser ud for Google og andre søgemaskiner ved at besøge den gennem http://www.seo-browser.com/.