Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grossist se her, har du et produkt der dur til netshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Grossist se her, har du et produkt der dur til en ekstra netshop

Jeg driver en tøj butik på 17år, og netshop på 10år (huske ikke helt, men ihvertfald lidt før det var mulige at få dankort til netshops)

Anyway, jeg søger et "små" produkt mere der kan sælges på net, ikke  tøj som nu, men da jeg har alt net/pakke logistikken i orden og de arbejder der skal til i hverdagen, plus  lagerpladsen i orden (ekstra 100-150m2)    så kunne jeg let køre et andet produkt mere.

Jeg kunne evt. vare tage et firmas salg på net, hvor de ikke har tid/lyst selv, men gerne vil have en stabil net handel i gang med 1-2dags levering til kunden, hvor jeg tager en % del for net shop arbejdet.  Muligheder er mange,,, hvis det er et produkt jeg tror på så vil vi/jeg gerne få det i gang...

Mvh

Besøg min side her:  streetwear

.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:32

Jeg har produktet som kunne være interessant for dig. Hvor stor en %del snakker vi om til dig?

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 22:37

Hej

Det kan jeg ikke sige før jeg ved hvad det er :-)  mail mig hvis du ikke ønsker at snakke her inde

Besøg min side her:  streetwear

.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:46

Hej - ikke lige noget til en ny webshop, men ville du være interesseret i kortholdere? - jeg kom bare lige til at tænke på det fordi jeg så du havde punge i din webshop - mener jeg gav ned til 5 kr stykket også selvom jeg kun købte et lille antal hos en engelsk grossist. skriv til mig på: Janus@lindau.dk hvis du skulle være interesseret i kontakten

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:50

Har skrevet til dig via hjemmesiden, da det ikke er muligt at sende dig en privat besked via Amino

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)