Ja HTML kan være en gang forvirrende geil :) Det korte svar er der er forskel på hvordan de forskellige browsere viser HTML koder. Så problemet ligger et sted i din kode, måske der skal hack til det afhæger af hvad det er.
Du vil opdage at IE8 ligger ret tæt op ad FF men IE7 tjaa den mand som skrev den skulle den er så formeget :)
Ja HTML kan være en gang forvirrende geil :) Det korte svar er der er forskel på hvordan de forskellige browsere viser HTML koder. Så problemet ligger et sted i din kode, måske der skal hack til det afhæger af hvad det er.
Nu er jeg webdesigner/programmør og har været det i årevis, så ved godt at det kan have noget med det at gøre men tror nu mere det har med CSS at gøre hvis fejlen da ligger i koden.
Nej IE7 har ikke PNG problemer, jeg bruger selv PNG på min hjemmeside og de vises fint, det er IE6 der har problemer med PNG, så vidt jeg husker, men ud over det hvis det bare var PNG problemer, ville billedet stadig blive vist, men med en blållig overflade, og samtidig ville teksten jo også blive vist da det jo er html og ikke png billeder.