Hej, Skriver fordi jeg har fået en ide fra en anden tråd jeg skrev.. Det går ud på at (hvis man kan) færdigblande populære drinks på flaske og sælger dem på nettet. Det er så muligt at få dem leveret til døren, så skulle man sidde en fredag aften og have brug for nogen drinks, så kan man bestille det og efter 30 min står det ved døren... Derudover ville det være sjovt hvis folk skriver drinks på forummet som de mener kunne smage godt.. Vi vil så afprøve dem og skulle de være gode, så vil de blive solgt på hjemmesiden og vedkommende som kom med opskriften, vil så modtage X% for hver flaske der bliver solgt af den drink. Tror i det er noget som folk vil bestille? |
Nogen vil sikkert, men for mange drinks vedkommende (måske lige ud over rom og cola, eller gin og tonic) er tricket som regel at de er bedst "frisk-blandet". Du kan selv prøve at købe nogen af de færigblandede pinã colada flasker eller lignende, de smager af gulvklud. :-) Husk på at en blandet drink reelt set er en "kemisk reaktion" der for mange drinks vedkommende bare ikke er gode på færdigblandede flasker der kan stå månedsvis på et lager.
Derudover er der også en hvis charme ved at blande en ordentlig drink til en fest og fyre nogen ordentlige friske ingredienser i (lime, mynte, diverse bær m.v.), så målgruppen nok mest være teenagere der ikke forstår sig det store på ordentlige drinks og bare skal være sprit-stive. Dem er der så selvfølgelig også en del af, men for det første gider de sjældent betale for at få noget bragt ud de selv kan hente på den lokale tank og for det andet kan den slags allerede købes med leveringsservices fra diverse kiosker, pizzariaer m.v. (shots osv). Så jeg tror desværre det skal være en lidt mere original idé eller udførelse end det du lægger op til der hvis du skal have en chance for at kunne dække leveringsudgifter, produktudvikling og personale m.v. på den. :-)